چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فارس من| بازنگری در تعرفه خدمات دفاتر پیشخوان دولت در انتظار تایید ستاد تنظیم بازار

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت کرونا ، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درخواست کرده اند که تعرفه خدمات دفاتر پیشخوان بازنگری شود. در پیگیری این موضوع، علی فلاح حقیقی دبیر کل کانون پیشخوان دولت توضیح داد: مرجع تعرفه گذاری برای دفاتر پیشخوان دولت سازمان تنظیم مقررات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86838
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

فارس من| بازنگری در تعرفه خدمات دفاتر پیشخوان دولت در انتظار تایید ستاد تنظیم بازار

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت کرونا ، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درخواست کرده اند که تعرفه خدمات دفاتر پیشخوان بازنگری شود.

در پیگیری این موضوع، علی فلاح حقیقی دبیر کل کانون پیشخوان دولت توضیح داد: مرجع تعرفه گذاری برای دفاتر پیشخوان دولت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده با تایید ستاد تنظیم بازار است.

وی گفت: تعرفه های خدمات در دفاتر پیشخوان دولت در بخش مربوط به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات حدود ۳ سال است که بدون تغییر مانده و تعرفه جدید وضع نشده است.

به گفته وی،‌ همچنین سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده تعرفه های جدید را حدود ۴ ماه پیش تصویب کرده و در انتظار تایید تعرفه های جدید از سوی ستاد تنظیم بازار هستیم.

وی ادامه داد: در خواست بازنگری در تعرفه های دفاتر پیشخوان به تمامی مراجع ذیصلاح ارائه شده است و پیگیر تصویب و ابلاغ این موضوع هستیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi