جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با مشکل مواجه هستند

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با مشکلاتی مواجه هستند و باید سهم استان از یک درصد ارزش افزوده به طور کامل داده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86806
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با مشکل مواجه هستند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مرتضی خاتمی اظهار کرد: منابع معادل ارز ترجیهی که باید به دارو داده می‌شد هنوز اختصاص نیافته است و در خصوص دارو، تجهیزات و سرم دچار مشکل هستیم.

وی ابراز داشت: منابعی که در قالب ۱۰ درصد هدفمندی؛ برای ردیف‌های مختلف دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز دیده شده بود هنوز تخصیص نیافته است.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در خصوص جاده‌های استان نیازمند توجه ویژه هستیم، گفت: در این راستا باید شرکت سازنده تسهیلاتی فراهم کند تا پیمانکاران بتوانند کار را پیش ببرند و با توجه به عدم پرداختی‌ها پیمانکار برای ادامه کار بی‌انگیزه شده است اما کار قابل تسهیل است.

خاتمی به محور زنجان_دندی به تکاب اشاره کرد و یاد آورشد: یا باید این کار به استان واگذار شود و یا پیمانکار مربوطه کار را بهتر از آنچه که امروز هست پیش ببرد.

وی مشکل آب، راهداری و سایر مشکلات همچون نوسازی مدارس تاکید کرد و افزود: باید کل استان مد نظر قرار گیرد و نباید نقطه‌ای به آن توجه داشت.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کر د: مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با مشکلاتی مواجه هستند و باید سهم استان از یک درصد ارزش افزوده به طور کامل داده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi