پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دلیل کندی پروژه ملی مسکن دهدشت معلوم شد/وقتی وعده مدیرکل و معاون یکی نیست!

به گزارش کرونا از کهگیلویه، جلسه شورای مسکن دهدشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد. نبود آب و برق معضل و مشکل اصلی نهضت ملی مسکن دهدشت بود که در این جلسه مطرح شد اما هیچ‌کدام از دو مدیرعامل این دو دستگاه در این جلسه حضور نداشتند. محمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86803
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

دلیل  کندی پروژه ملی مسکن دهدشت معلوم شد/وقتی وعده مدیرکل و معاون یکی نیست!

به گزارش کرونا از کهگیلویه، جلسه شورای مسکن دهدشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

نبود آب و برق معضل و مشکل اصلی نهضت ملی مسکن دهدشت بود که در این جلسه مطرح شد اما هیچ‌کدام از دو مدیرعامل این دو دستگاه در این جلسه حضور نداشتند.

محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه علت پیشرفت کم پروژه ملی مسکن در دهدشت را مشکل آب و برق و عدم همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان عنوان و اظهار کرد: اگر این دو مشکل حل می‌شد الان بالای ۵۰درصد کار انجام شده بود.

وی افزود: ۴۸ واحد در فاز اول آماده بهره‌برداری هستند اما مالکان آن‌ها به علت نبود آب و برق نمی‌توانند ساکن شوند.

عیسی شهامت مدیرکل فنی استانداری نیز در این جلسه گفت: چرا مدیران کل خودشان در این جلسه حضور پیدا نکردند، نماینده‌هایی که می‌فرستند یک چیز می‌گویند مدیرعامل فردا چیز دیگری می‌گوید.

انصاری نماینده شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه در خصوص علت عدم برق‌رسانی به این پروژه گفت: این پروژه برای بار دوم به مناقصه رفت اما تاکنون پیمانکاری شرکت نکرده است.

وی علل عدم استقبال پیمانکار را تأمین اعتبار عنوان کرد.

در همین خصوص عیسی شهامت طی تماس تلفنی با معتمدی‌زاده مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد که برای حل این مشکل چه راه‌حلی دارید گفت: ما بی‌پول هستیم، پروژه به مناقصه رفته اما اعتبار نیست.

نهایتاً محمد برزین‌زاده از عوامل مهندسی شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد این قول را داد تا یک ماه دیگر بحث برق این پروژه را تعیین تکلیف کنند.

تشریح برنامه‌های سفر وزیر جهاد به کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi