چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگاه‌ها در عرصه فرهنگ هم افزایی داشته باشند

به گزارش کرونا از زاهدان، محمد کرمی صبح امروز در بازدید از این اداره کل و نشست با مدیرکل و مدیران ستادی، اظهار کرد: یک مدیر توانمند با نگاه توحیدی در راستای تحقق اهداف راهبردی، با نگاه نوآورانه و در کف میدان گام بردارد. وی با اشاره به اهمیت ساخت ذهن در حوزه فرهنگ ادامه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86725
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کرونا :

دستگاه‌ها در عرصه فرهنگ هم افزایی داشته باشند

به گزارش کرونا از زاهدان، محمد کرمی صبح امروز در بازدید از این اداره کل و نشست با مدیرکل و مدیران ستادی، اظهار کرد: یک مدیر توانمند با نگاه توحیدی در راستای تحقق اهداف راهبردی، با نگاه نوآورانه و در کف میدان گام بردارد.

وی با اشاره به اهمیت ساخت ذهن در حوزه فرهنگ ادامه داد: ضرورت دارد دستگاه ها در عرصه فرهنگ هم افزایی داشته باشند و از ظرفیت های بزرگی همچون مردم، معتمدان، سران طوایف و کانون های فرهنگی و هنری مساجد، موسسه های مردم نهاد، هیئت های مذهبی، حوزه های علمیه و دانشگاه ها در این حوزه استفاده شود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان این که جشنواره هایی که در استان برگزار می شود با فرهنگ مردم هم خوانی داشته باشد، افزود: با توجه به ظرفیت های شاخص فرهنگی و هنری در سیستان و بلوچستان انتظار می رود که جشنواره های فرهنگی و هنری کشوری نیز به میزبانی استان برگزار شود. 

وی رویکرد فرهنگی و محتوایی را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و اظهار کرد: در تولیدات فرهنگی و هنری از جمله فیلم و سریال به ظرافت های فرهنگی توجه شود.

کرمی با اشاره به این که استان امن است، اما شاهد احساس ناامنی هستیم، گفت: باید تلاش کنیم که با ظرافت های فرهنگی این احساس ناامنی از بین برود، همچنین می توانیم از طریق ارتباط فرهنگی با کشورهای همسایه شاهد تقویت امنیت و توسعه اقتصاد در منطقه باشیم.

وی با بیان این که در سیستان و بلوچستان از شاعران خوب و برجسته ای برخوردار هستیم، اضافه کرد: کنگره های شعر در استان تقویت و شاعران برجسته به مرکز معرفی شوند و مورد تقدیر قرار گیرند.

برگزاری پنجمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بهمئی
دنبال کنید

استاندار گفت: کشور در حال پیشرفت است، اما باید به این پیشرفت سرعت بخشیم که در این راستا می توانیم از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بهره مند شویم.

وی تولید محتوای فرهنگی را حائز اهمیت دانست و افزود: در حوزه فضای مجازی همه مجموعه ها باید پای کار باشند و مراکز فکر و اندیشه در این راستا بر اساس آموزه های دینی گام بردارند، چراکه امروز فضای مجازی، فضای حقیقی است و دشمن از این طریق سعی بر ضربه زدن به نظام و زندگی ایرانی اسلامی دارد.

پایان پیام/۳۱۳۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi