پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم اقتصادی دولت عملکرد ضعیفی دارد

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت ناکارآمد است، گفت: در زمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام شد چهار کالا گران می‌شود اما امروز شاهد گرانی چهار هزار کالا هستیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86668
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

تیم اقتصادی دولت عملکرد ضعیفی دارد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی اصغر خانی با بیان اینکه اتفاقات اقتصادی کام مردم را تلخ کرده است، اظهار کرد: همانطور که در تذکر به دولت در صحن نیز اعلام کردیم مشکلات اقتصادی علیرغم تمام تذکرات به دولت همچنان پابرجا است و مردم به لحاظ اقتصادی تحت شدیدترین فشارها هستند.

وی با بیان اینکه بارها به دولت درباره ناکارآمدی تیم اقتصادی تذکر دادیم، افزود: با وجود این افراد حل مشکلات معیشتی و اساسی مملکت راه به جایی نخواهد برد چرا که تیم اقتصادی همان‌هایی هستند که به هنگام اجرای هدفمندی یارانه‌ها در کمال ناباوری اظهار کردند که قیمت چهار کالای اساسی گران خواهد شد و هیچ کالایی افزایش قیمت نخواهد داشت.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه همان برهه ما و همکارانمان در خانه ملت متوجه عمق فاجعه شدیم، بیان کرد: ما این روزهای تلخ را پیش‌بینی می‌کردیم و در نهایت هم شاهد بودیم که به جای چهار قلم، قیمت چهار هزار قلم کالا افزایش ۱۰۰ تا ۳۰۰ درصدی یافتند.

خانی با بیان اینکه آیا رئیس جمهور نباید از تیم اقتصادی خود می‌پرسید که چرا طرح این طور پیش رفته است؟ تاکید کرد: آیا رئیس جمهور به عنوان بالاترین رکن اجرایی مملکت تصور رشد افسار گسیخته نرخ دلار و طلا و.. را از تیم اقتصادی و مشاوران نداشت؟

وی با بیان اینکه مردم زیر بار گرانی و این گونه شلختگی‌های اقتصادی و تصمیمات بی‌اساس کمر خم کرده‌اند، تاکید کرد: معلوم نیست آیا آمارهای فعلی و واقعی به گوش رئیس جمهور می‌رسد یا خیر؟ آیا از نرخ زاد و ولد و فرزند آوری مطلع هستند؟ جوانان ما با این مشکلات نمی‌توانند بدیهیات یک زندگی عادی را مهیا کنند.

اصلاح طلبان اصفهان لیست ۲۶ نفره منتشر کردند/ لیستی پر از غیر اصفهانیها
دنبال کنید

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ارزش وام ازدواجی که بانک‌های دولتی بر حسب تکالیف خود به جوانان می‌دهند نیز به لطف ندانم‌کاری و بی مسئولیتی تیم اقتصادی دولت، نصف شده است، گفت: بانک‌های دولتی همین وام کم اثر را نیز به سختی تحویل زوج‌ها می‌دهد لذا نباید انتظار داشت که ازدواج تسهیل شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi