جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس فدراسیون هنرهای رزمی: این فدراسیون نیمه تعطیل را دوباره زنده کردیم

ˈرضا حیدریˈ روز جمعه در حاشیه برگزاری رقابتهای کونگ فوتوآ سنتی کشور در کرج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 20 سبک موجود در کشور هیچگونه ارتباطی با فدراسیون نداشتند و هیاتهای ما در استانها نیز کمکی از سوی این فدراسیون دریافت نمی کردند. وی اظهار کرد: امروز تمام 20 سبک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4876
تاریخ انتشار : جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

کرونا :

رییس فدراسیون هنرهای رزمی: این فدراسیون نیمه تعطیل را دوباره زنده کردیم

رییس فدراسیون هنرهای رزمی: این فدراسیون نیمه تعطیل را دوباره زنده کردیم 4

ˈرضا حیدریˈ روز جمعه در حاشیه برگزاری رقابتهای کونگ فوتوآ سنتی کشور در کرج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 20 سبک موجود در کشور هیچگونه ارتباطی با فدراسیون نداشتند و هیاتهای ما در استانها نیز کمکی از سوی این فدراسیون دریافت نمی کردند.

وی اظهار کرد: امروز تمام 20 سبک موجود ارتباط خوبی با فدراسیون دارند و تلاش کردیم به هیاتها نیز رسیدگی شود و توانستیم با برنامه ریزی لازم، دوباره شاهد جمع شدن تمام ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته در خانه خودشان باشیم.

حیدری ادامه داد: برنامه های زیادی برای اعتلای فدراسیون داریم که مهمترین آنها رشد و توسعه آن در حوزه بین المللی است و در تلاشیم تا در شورای المپیک جهانی(IOC) عضو شویم و امیدواریم این مهم اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: ایران، مهد کونگ فوتوآ است و امیدوارم بتوانیم با طی مراحل آن در شورای المپیک جهانی، این رشته را به نام ایران ثبت کنیم.

حیدری، حل مشکلات مالی فدراسیون و پرداخت بدهی های معوقه، برگزاری منظم رقابتهای قهرمانی کشور ، ساماندهی سبک ها، تجلیل از پیشکسوتان و برگزاری رقابتهای جهانی این رشته در اواخر سال 93 را از مهمترین برنامه های کاری این فدراسیون برشمرد.

رییس کمیته فنی فدراسیون کونگ فوتوآ و هنرهای رزمی نیز گفت: پشتوانه سازی در رشته کونگ فوتوآ نیازمند نگاه و توجه ویژه به رده های پایه است.

ˈمصطفی دهقانیانˈ در حاشیه رقابتهای قهرمانی کونگ فوتوآ سنتی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خردسالان و نونهالان، آینده این رشته را خواهند ساخت و وظیفه داریم به این ورزشکاران بهای بیشتری دهیم.

کودتا در آمریکا!! / ترامپ ریاست جمهوری آمریکا
دنبال کنید

وی اظهار کرد: فدراسیون کونگ فوتوآ و هنرهای رزمی برای شناسایی استعدادها و توجه ویژه به رده های پایه برنامه های زیادی دارد که یکی از آنها برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور در این رده سنی است.

دهقانیان ادامه داد: برای رسیدن به این مهم و فراهم کردن بستر مناسب برای دیده شدن خردسالان و نونهالان تصمیم گرفتیم برای اولین بار تمام هزینه های ورود به این رقابتها را خود فدراسیون متقبل شود.

وی بیان کرد: تیم های شرکت کننده در پنجمین دوره رقابتهای کونگ فوتوآ سنتی کشور به صورت رایگان در این رقابتها حضور دارند و فدراسیون تمام هزینه های برگزاری این رقابتها را بر عهده گرفته است.

رییس سبک جهانی کونگ فوتوآ سنتی ادامه داد: حدود 150 هزار کونگ فوتوآ کار در سطح کشور فعالیت می کنند که از این تعداد حدود 10 هزار نفر از آنها در کونگ فوتوآ سنتی کار می کنند.

رقابتهای کونگ فوتوآ سنتی قهرمانی کشور ظهر امروز جمعه با شرکت 23 استان در سالن شهید کیانپور کرج آغاز شد.

این رقابتها عصر امروز به پایان خواهد رسید.ک/3

7422/ 691

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
رییس فدراسیون هنرهای رزمی: این فدراسیون نیمه تعطیل را دوباره زنده کردیم 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi