شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خطیب جمعه سمنان: هدف داعش تجزیه عراق است

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به حمایت آمریکا و برخی کشورهای منطقه از گروه داعش با ایجاد ستاد پشتیبانی، افزود: حامیان داعش آرزوی تجزیه عراق و ایجاد خاورمیانه جدید را به گور می برند. وی با اشاره به بیان رهبرمعظم انقلاب در مورد فعالیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4873
تاریخ انتشار : جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

کرونا :

خطیب جمعه سمنان: هدف داعش تجزیه عراق است

خطیب جمعه سمنان: هدف داعش تجزیه عراق است 4

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به حمایت آمریکا و برخی کشورهای منطقه از گروه داعش با ایجاد ستاد پشتیبانی، افزود: حامیان داعش آرزوی تجزیه عراق و ایجاد خاورمیانه جدید را به گور می برند.

وی با اشاره به بیان رهبرمعظم انقلاب در مورد فعالیت داعش در منطقه، اظهارکرد: رهبری نیز جنگ داعش را جنگ میان شیعه و سنی ندانستند و بلکه این فتنه آمریکاست.

وی به سخن یکی از رهبران داعش مبنی بر اینکه با ایران مدارا نمی کنیم، تصریح کرد: شما اصلا کی هستید و از شما نمی خواهیم با ایران اسلامی مدارا کنید زیرا این کشور شیران دلیر دارد و فکر نکنید که ایران مانند عراق و افغانستان است.

شاهچراغی با اشاره به هفته قوه قضاییه این قوه را شمشیر بران نظام اسلامی ایران دانست و گفت: هیچ قانون شکنی نباید برابر این شمشیر بران احساس امنیت کند.

وی ایجاد شوراهای حل اختلاف، پیشگیری از جرم و حبس زدایی را از اقدامات بسیار مطلوب قوه قضاییه کشور برشمرد.

وی واقعه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 دو تن از یارانش را فاجعه ای دانست که اگر در هر کشوری اتفاق می افتاد آن نظام دچار سقوط می شد، ادامه داد: درایت امام خمینی(ره) باعث شد کشور حفظ شود و طومار منافقین نیز در هم پیچیده شد.

وی وجود ولایت فقیه را در کشور نعمت دانست و با اشاره به رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای، افزود: مردم و مسئولان در عمل فرمانبردار رهبری باشند و حمایت از رهبری نباید تنها در شعار خلاصه شود.

تحریم ها لغو شد / خلاصه ای از توافق
دنبال کنید

/546/611/599

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
خطیب جمعه سمنان: هدف داعش تجزیه عراق است 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi