پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

شادی مردم کرمانشاه از بازی غرورآفرین تیم ملی کشورمان

به گزارش خبرنگار ایرنا، تعدادی از جوانان و نوجوانان کرمانشاهی در منطقه 22 بهمن و در بلوار نوبهار تجمع کرده و با سردادن شعارهای ˈبچه ها متشکریمˈ از بازی خوب و جوانمردانه فوتبالیست های کشورمان اظهار رضایت کردند. رانندگان خودروهای عبوری نیز با روشن کردن برف پاکن های خود و بوق زدن های ممتد، شادی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4598
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۲۷

کرونا :

شادی مردم کرمانشاه از بازی غرورآفرین تیم ملی کشورمان

شادی مردم کرمانشاه از بازی غرورآفرین تیم ملی کشورمان 4

به گزارش خبرنگار ایرنا، تعدادی از جوانان و نوجوانان کرمانشاهی در منطقه 22 بهمن و در بلوار نوبهار تجمع کرده و با سردادن شعارهای ˈبچه ها متشکریمˈ از بازی خوب و جوانمردانه فوتبالیست های کشورمان اظهار رضایت کردند.

رانندگان خودروهای عبوری نیز با روشن کردن برف پاکن های خود و بوق زدن های ممتد، شادی خود را نسبت به بازی خوب و باتعصب اعضای تیم ملی کشورمان ابراز کردند.

حسین قربانی یکی از جوانان کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا گفت: تیم ملی کشورمان با وجود اینکه یک بر صفر بازی را به آرژانتین واگذار کرد اما بازی غرورآفرین و به یادماندنی را از خود به نمایش گذاشت.

وی گفت: تیم ایران در نیمه دوم این مسابقه موقعیت های خوبی را روی دروازه آرژانتین خلق کرد و اگر شانس همراه ما بود می توانستیم برنده بازی هم باشیم.

محمد ایزدی یکی دیگر از جوانان کرمانشاهی گفت: اگر داور بازی آن اشتباه فاحش را نمی کرد و پنالتی را به سود تیم ما می گرفت شاید نتیجه بازی اکنون طور دیگری رقم می خورد.

وی افزود: با این وجود، این نتیجه نیز از شایستگی های تیم ما کم نمی کند و بازیکنان تیم ملی امشب نشان دادند برای بالابردن پرچم کشورمان جانانه در مقابل برترین تیم جهان بازی می کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب رقابت های جام جهانی 2014 برزیل شنبه شب در دقیقه 91، بازی را با نتیجه یک بر صفر به تیم قدرتمند آرژانتین واگذار کرد.

567 / 1551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
شادی مردم کرمانشاه از بازی غرورآفرین تیم ملی کشورمان 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi