جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نماینده ایلام: روند احداث دکل های میادین نفتی آذر و چنگوله رضایت بخش است

ˈعمران علی محمدیˈ عصر جمعه در حاشیه بازدید از چاه های نفتی آذر و چنگوله در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: دکل های این میادین مستقر و در حال کار بوده و تا پایان امسال شاهد بهره برداری از این چاه ها خواهیم بود. وی با قدردانی از تلاش کارکنان این میادین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4553
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱:۰۸

کرونا :

نماینده ایلام: روند احداث دکل های میادین نفتی آذر و چنگوله رضایت بخش است

نماینده ایلام: روند احداث دکل های میادین نفتی آذر و چنگوله رضایت بخش است 4

ˈعمران علی محمدیˈ عصر جمعه در حاشیه بازدید از چاه های نفتی آذر و چنگوله در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: دکل های این میادین مستقر و در حال کار بوده و تا پایان امسال شاهد بهره برداری از این چاه ها خواهیم بود.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان این میادین افزود: تلاش کارکنان و پیمانکارهای طرف قرارداد وزارت نفت در احداث چاه های نفتی آذر و چنگوله ستودنی است و افتخار ما این است که مهندسان ایرانی کارهای مربوط به این میادین را انجام می دهند.

نماینده ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شش دکل حفاری اکنون در میدان نفتی آذر مهران فعال است که تاکنون حدود چهار هزار و 500 متر حفاری انجام داده اند.

علی محمدی اضافه کرد: ایجاد دکل در گذشته توسط شرکت های خارجی انجام می شد که خوشبختانه مهندسان و جوانان توانای کشورمان اکنون فناوری ساخت این دکل را آموخته و صفر تا 100 این کار با تفکر و غیرت ایرانی اجرا می شود.

وی ادامه داد: میادین نفتی آذر شامل 19 حلقه چاه است که پیش بینی می شود در مرحله ‏نخست ‏روزانه ‏30 هزار بشکه نفت از آنها برداشت شود.

وی ادامه داد: پس از توسعه فعالیت ها و تقویت امکانات در سال های آینده از میدان آذر 65 هزار بشکه در روز نفت ‏برداشت می شود. ‏

علی محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام ˈاقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری شده با تلاش های مهندسین غیرتمند ایرانی شاهد رشد چرخه های اقتصادی مملکت باشیم.

روزی به یاد ماندنی با حضور ۱۰۹ نفر از معلولین و خانواده هایشان
دنبال کنید

میدان نفتی آذر از میادین بلوک اکتشافی اناران در ٢٠ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان مهران در استان ایلام است که با ٢,۵ میلیارد بشکه نفت درجا یکی از میادین مشترک میان ایران و عراق شناخته می شود. ک/3

7170/540/681

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
نماینده ایلام: روند احداث دکل های میادین نفتی آذر و چنگوله رضایت بخش است 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi