جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایران در مسابقات جهانی ازبکستان خوش می درخشد

ˈرضا افضلیˈ جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در قزوین افزود: نفرات برتر کشتی های انتخابی با آمادگی خوب خود، علاقه مندان به کشتی را برای درخشش در مسابقات جهانی ازبکستان امیدوار کردند. وی که پس از قهرمانی در رقابت های انتخابی به دوبنده تیم ملی دست پیدا کرده است، ادامه داد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4549
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱:۰۸

کرونا :

ایران در مسابقات جهانی ازبکستان خوش می درخشد

ایران در مسابقات جهانی ازبکستان خوش می درخشد 4

ˈرضا افضلیˈ جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در قزوین افزود: نفرات برتر کشتی های انتخابی با آمادگی خوب خود، علاقه مندان به کشتی را برای درخشش در مسابقات جهانی ازبکستان امیدوار کردند.

وی که پس از قهرمانی در رقابت های انتخابی به دوبنده تیم ملی دست پیدا کرده است، ادامه داد: در مسابقات جهانی با تمام وجود برای تیم ملی بر روی تشک می روم.

این کشتی گیر کرمانشاهی، رقابت های انتخابی تیم ملی در قزوین را بسیار نزدیک و نفس گیر خواند و گفت: مزد زحماتم را با قهرمانی در این مسابقات و رسیدن به دوبنده تیم ملی گرفتم.

وی با بیان اینکه همه حریفانش بویژه ˈعزت الله اکبریˈ کشتی گیر مازندرانی که در مسابقات نهایی با او دیدار کرد از شایستگی لازم برخوردار بودند و با آمادگی کامل بروی تشک آمده بودند، گفت: کسب مقام قهرمانی و رسیدن به دو بنده تیم ملی کار واقعا طاقت فرسایی بود.

افضلی در خصوص داوری این مسابقات نیز به اظهار نظر پرداخت و گفت: قضاوت برخی دیدارها ضعیف بود ولی در مجموع نمی توان عملکرد داوران این رقابت ها را بد دانست.

این آزادکار ملی پوش با اشاره به برگزاری این رقابت ها در قزوین و اینکه قبلا نیز در این شهر کشتی گرفته است، در پایان گفت: میزبانی مسابقات واقعا عالی بود و ورزشدوستان خونگرم و صمیمی قزوینی با تشویق های بی امان خود، جو خوبی را به سالن بخشیده بودند.

مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور که از پنجشنبه در قزوین آغاز شده بود، عصر جمعه با معرفی نفرات برتر رقابت های روز دوم به پایان رسید.

نسبت به انتشار اخبار که ممکن است کذب باشد آسیب پذیر هستیم
دنبال کنید

614/7392/ 3404

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
ایران در مسابقات جهانی ازبکستان خوش می درخشد 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi