چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رحماندوست: وحدت همه قومیت های عراق لازم شکست گروه ضد اسلامی داعش است

ˈمجتبی رحماندوستˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: استکبار جهانی برای تامین منافع خود ایجاد اختلاف بین مسلمانان را در دستور کاری خود داده است. وی افزود: رژیم صهیونیستی با راه اندازی و استفاده از گروه های تروریستی و ضد اسلامی در کشورهای سوریه و عراق تنها به دنبال امنیت و انحراف افکار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4468
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

کرونا :

رحماندوست: وحدت همه قومیت های عراق لازم شکست گروه ضد اسلامی داعش است

رحماندوست: وحدت همه قومیت های عراق لازم شکست گروه ضد اسلامی داعش است 4

ˈمجتبی رحماندوستˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: استکبار جهانی برای تامین منافع خود ایجاد اختلاف بین مسلمانان را در دستور کاری خود داده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با راه اندازی و استفاده از گروه های تروریستی و ضد اسلامی در کشورهای سوریه و عراق تنها به دنبال امنیت و انحراف افکار عمومی از جنایات خود در فلسطین است.

وی با اشاره به الگو برداری ملت های آزادیخواه از استکبار ستیزی و تفکرات انقلابی مردم ایران اسلامی، تاکید کرد:امریکا و رژیم صهیونیستی با وجود تمام تلاش ها و سرمایه گذاری های کلان قادر به جلوگیری از ترویج و صدور پیام انقلاب اسلامی به کشورها نیستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تروریست مقوله جدیدی در جهان نیست و ایران اسلامی قربانی این عملیات و جنایات هدایت شده استکبار جهانی است.

رحماندوست خاطر نشان کرد: پرونده برج های دوقلوی امریکا تنها بهانه ای برای راه اندازی گروه های تروریستی ضد اسلامی در کشورهای افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق و برخی از کشورهای منطقه بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، رمز ثبات در ایران اسلامی را تنها وحدت حول ولایت فقیه برشمرد و گفت: کشورهای اسلامی تنها با وحدت و همدلی می توانند توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

/17241914/ 605

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
رحماندوست: وحدت همه قومیت های عراق لازم شکست گروه ضد اسلامی داعش است 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi