جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فعالان عرصه صادرات غیر نفتی تقدیر می شوند

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل ازروابط عمومی استانداری تهران، در اطلاعیه سازمان توسعه تجارت آمده است : تمامی صادرکنندگان و تشکل های صادراتی می توانند در صورت تمایل به شرکت در این رقابت ملی با مراجعه به سامانه اختصاصی انتخاب صادرکنندگان نمونه سازمان توسعه تجارت ایران و مطالعه دقیق شرایط، ضوابط و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4345
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

کرونا :

فعالان عرصه صادرات غیر نفتی تقدیر می شوند

فعالان عرصه صادرات غیر نفتی تقدیر می شوند 4

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل ازروابط عمومی استانداری تهران، در اطلاعیه سازمان توسعه تجارت آمده است : تمامی صادرکنندگان و تشکل های صادراتی می توانند در صورت تمایل به شرکت در این رقابت ملی با مراجعه به سامانه اختصاصی انتخاب صادرکنندگان نمونه سازمان توسعه تجارت ایران و مطالعه دقیق شرایط، ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان و تشکلهای صادراتی نمونه سال 93 ثبت نام کنند.

در ادامه آمده است: روش دوم ثبت نام الکترونیکی حداکثر تا روز جمعه مورخ 6/4/93 و دریافت کد رهگیری (مختص صادرکنندگان کالا و خدمات) است.

در اطلاعیه مذکور طریقه سوم را مراجعه به سامانه مدیریت تشکل های صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران و ورود به سامانه با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی ارائه شده به هر تشکل و انجام ثبت نام الکترونیکی در بخش «ارزیابی و رتبه بندی تشکل» (مختص تشکل ها و اتحادیه های صادراتی) عنوان کرده است.

در ادامه مهلت تحویل مدارک و مستندات به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه از روز سه شنبه مورخ27/3/93 حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 11/4/93 قید شده است.

در بخش دیگر اطلاعیه آمده است: دبیرخانه کارگروه از پذیرش پرونده های متقاضیان «پس از تاریخ مقرر» و یا «به صورت ناقص» همچنین« پیش از انجام فعل ثبت نام الکترونیکی» معذور می باشد.

نشانی و تلفن دبیرخانه، تهران ، بزرگراه چمران، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، سازمان توسعه تجارت ایران، سال 16، دفتر امور بنگاهها و تلفن های تماس: 22662538-021، 22663862-021، 22662581-021می باشد.

تهرام/9977/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
فعالان عرصه صادرات غیر نفتی تقدیر می شوند 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi