جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قابلیت تور ایران از نگاه نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری(Union Cycliste International) نهاد مدیریت جهانی این ورزش و ناظر بر رقابتهای بین المللی دوچرخه سواری است. مقر این اتحادیه در شهر ˈاگلˈ سوییس واقع است. اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری مجوزهای دوچرخه سواران را برای شرکت در مسابقات صادر کرده و قوانین انضباطی آن را به اجرا می گذارد. یو.سی. آی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4286
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

کرونا :

قابلیت تور ایران از نگاه نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری

قابلیت تور ایران از نگاه نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری 4

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری(Union Cycliste International) نهاد مدیریت جهانی این ورزش و ناظر بر رقابتهای بین المللی دوچرخه سواری است. مقر این اتحادیه در شهر ˈاگلˈ سوییس واقع است.

اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری مجوزهای دوچرخه سواران را برای شرکت در مسابقات صادر کرده و قوانین انضباطی آن را به اجرا می گذارد.

یو.سی. آی امور مربوط به کلاس بندی مسابقات و نظام رده بندی امتیازات را در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان، جاده و پیست برای زنان و مردان در سطح آماتور و حرفه ای بر عهده دارد و بر مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری جهانی نظارت می کند.

نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در تبریز افزود: اهمیت دادن به تور بین المللی دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) و تلاش دست اندرکاران برای برگزاری هرچه بهتر آن کاملا مشهود است.

ˈفردریک چانˈ ادامه داد: تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) با ادامه روند فعلی این قابلیت را دارد که در سالهای آتی به صورت حرفه ای برگزار شود.

او افزود: مسوولان استان آذربایجان نیز تلاش زیادی دارند تا این تور 29 ساله در آینده نزدیک در سطحی بالاتر برگزار شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز گفت: تلاشمان بر این است تا این دوره را بدون عیب و نقص برگزار و سطح نیمه حرفه ای را تثبیت کنیم و سپس در مسیر ارتقاء به سطح کاملا حرفه ای گام برداریم.

ˈسیدمحمد شروین اسبقیانˈ همچنین برای تمام دوچرخه سواری حاضر در این رقابتها آرزوی سلامت و موفقیت و بیان کرد: دوچرخه سواران قبل از هر چیز باید به رقابت در محیطی جوانمردانه و عاری از دوپینگ تمرکز کنند که در این صورت شاهدی رقابتهایی جذاب و دیدنی از سوی آنها خواهیم بود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به گچساران سفر کرد
دنبال کنید

بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) از فردا سه شنبه تا یکم تیر ماه با حضور 17 تیم دوچرخه سواری از استرالیا، ژاپن، چین، تایوان، اکراین، لیتوانی، اسلوواکی، عمارات، اتریش، روسیه و قزاقستان به همراه تیمهای پتروشیمی، شهرداری تبریز، تیم آینده، پیشگامان کویر و تیم ملی دوچرخه سواری ایران و در شش مرحله برگزار می شود.

تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) معتبرترین تور دوچرخه سواری ایران و قدیمی ترین تور دوچرخه سواری آسیا محسوب می شود.

این تور ورزشی هر ساله در مسافتی حدود هزار کیلومتر در گستره استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل زیر نظارت فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری(UCI) بر گزار می شود.

نخستین دوره این رقابتها که در آن تیمهای باشگاهی کشورهای خارجی و تیمهای منتخب و باشگاهی ایران شرکت می کنند، در سال ۱۳۶۵ بر گزار شد.

7233/587/660

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
قابلیت تور ایران از نگاه نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi