سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

برخی افراد خواسته یا ناخواسته آب درآسیاب دشمن می ریزند/ شاخصه مهم انقلاب ایران مردمی و اسلامی بودن آن است

فرماندار باشت گفت: برخی خواسته یا ناخواسته کاری انجام میدهند که آب درآسیاب دشمن ریختن است.نقد در هر جامعه ای خوب است،نقد منصفانه باعث می شود هر سه قوه پیگیر حل مشکلات مردم باشند. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ فرماندار باشت در  راهپیمایی بزرگ و پرشور ۲۲بهمن در جمع مردم باشت ضمن گرامی داشت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41946
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

کرونا :

برخی افراد خواسته یا ناخواسته آب درآسیاب دشمن می ریزند/ شاخصه مهم انقلاب ایران مردمی و اسلامی بودن آن است
برخی افراد خواسته یا ناخواسته آب درآسیاب دشمن می ریزند/ شاخصه مهم انقلاب ایران مردمی و اسلامی بودن آن است 3
فرماندار باشت گفت: برخی خواسته یا ناخواسته کاری انجام میدهند که آب درآسیاب دشمن ریختن است.نقد در هر جامعه ای خوب است،نقد منصفانه باعث می شود هر سه قوه پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ فرماندار باشت در  راهپیمایی بزرگ و پرشور ۲۲بهمن در جمع مردم باشت ضمن گرامی داشت و تبریک به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: کشور ما روز به روز در حال پیشرفت است.با این همه دسیسه هایی که دشمن برای کشور ما میریزد هر سال کشورمان با قدرت بیشتری به پیش می رود.

وی افزود :رهبر فرزانه ما راه امام خمینی (ره) را ادامه میدهد و هر لحظه لرزه بر اندام دشمن می اندازد.

 

سید مسعود حسینی تصریح کرد: اندیشمندان غربی می گویند انقلاب اسلامی ایران سرامد بقیه انقلاب ها است و شاخصه مهم آن مردمی بودن و اسلامی بودن آن است .

فرماندار باشت گفت: انقلاب ما آرمان و هدف دارد .و با تلاش و همت رهبر معظم انقلاب و همکاری و همدلی همه مسئولان و مردم در کشور روز به روز به جلو پیش خواهیم رفت.

حسینی ضمن اشاره به انقلاب های دیگر در جهان اظهار کرد: انقلاب های دیگر در جهان  یا به دیکتاتوری رفت یا به بی راهه و یا سرنگون شدند.ولی کشور ما سرآمد همه انقلاب ها در دنیا است.

فرماندار باشت عنوان کرد: در کشور های عربی همسایه کشورمان ،رژیم غرب را به پایین کشیدند و انقلاب مردمی را تشکیل دادند.

وی به تشکیل سپاه پاسداران توسط امام خمینی (ره)  اشاره و گفت: سپاه پاسداران تشکیل شد تا در کنار نیروی های انتظامی ما از کشورمان در مقابله با دشمن محافظت کنند.

تاکید بر تسریع در شروع ساخت بیمارستان حمیدیه
دنبال کنید

وی افزود: کمیته امداد را تشکیل دادند تا به داد مردم برسد و مردم را از فقر نجات دهند.کمیته های مختلف در کشور به دستور امام تشکیل شد تا مشکلات مردم و کشور را حل کنند.

 

سید مسعود حسینی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب شهرهای بزرگ ما مثل گچساران از نعمت گاز برخوردار نبودند.جاده های ارتباطی وجود نداشت و اما امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت در همه حوزه ها در کشور هستیم.

 

فرماندار باشت عنوان کرد: کشور ما اکنون برای جهان تصمیم میگیرد،از کشور ما در جلسات جهانی دعوت می کنند ،کشور ما به خودش متکی است و نیازی به غرب و بیگانگان ندارد.

وی افزود: بیشتر نیازهای ما در کشورمان تولید و امروزه پروژه هایی که افتتاح می شود گویای این صحبت هاست.

حسینی به کمبود ها در کشورهای اشاره و گفت: با همه این تلاش ها کمبود هایی نیز وجود دارد که وظیفه همه ماست مشکلات مردم را حل کنیم.با اتحاد همدلی همه ارگان ها در صدد این باشیم مشکلات مردم را حل کنیم.

فرماندار باشت به برخی از افراد بی بصیرت اشاره و عنوان کرد: برخی خواسته یا ناخواسته کاری انجام میدهند که آب درآسیاب دشمن ریختن است.نقد در هر جامعه ای خوب است،نقد منصفانه باعث می شود مسئولین ما در هر سه قوه پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

وی ادامه داد: ما نباید نا امیدی را در جامعه تزریق کنیم.دشمنان ما همه کار کردند که انقلاب ما را سرکوب کنند و نتوانستند ،در اغتشاشات اخیر میخواستند مردم مارا فریب دهند ولی مردم همیشه در صحنه و با بصیرت ما فریب این افراد را نخوردند.

ایران اسلامی با تکیه بر شهدا اقتدار و عزت دارد
دنبال کنید

انتهای پیام/

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi