سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عده ای پاداش بازنشستگی نگیرند و برخی یک میلیارد دریافت کنند عادلانه نیست

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اینکه عده ای پاداش بازنشستگی نگیرند و برخی دیگر تا یک میلیارد تومان پاداش بازنشستگی دریافت کنند عادلانه نیست و برای رفع این بی عدالتی ها دراین کمیسیون تلاش خواهیم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41891
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

کرونا :

عده ای پاداش بازنشستگی نگیرند و برخی یک میلیارد دریافت کنند عادلانه نیست

غلامرضا تاج گردون ظهر یکشنبه در مراسم راهیپمایی ۲۲ بهمن ۹۶ شهرستان گچساران افزود: مردم پای نظام ، انقلاب و تمامیت ارضی ایستاده اند و ما نمایندگان مردم باید ثابت کنیم که مردم و نظام ما ظلم ستیز هستند و آنچه حق ملت ایران می باشد را با قلم خود از آن دفاع خواهم کرد.

تاجگردون تصریح کرد: باید بر آن دستانی که برای حفظ نظام و تمامیت ارضی کشور موشک را به قلب دشمن می زند هم تحسین گفت و برای موفقیت دلسوزان نظام همدل و یکصدا شویم.

وی در ادامه از مردم خواست تا با همدلی به کمک مسئولان و خدمتگزاران خود بیایند و هرکس به سهم خود بخشی از کارهای این کشور را به دوش بکشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: حال که همه تلاش ها برای شفاف سازی پشت پرده برخی خواص صورت گرفته و مردم منافع سوء استفاده گران را فهمیده اند بگذاریم این نعمت نظام مقدس انقلاب اسلامی را لمس کنند.

تاجگردون با بیان اینکه برای حفظ تعادل درآمدی مردم و کارکنان دولت طرح های خوبی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است افزود: افزایش حقوق کارکنان کم درآمد و ثبات نسبی در حقوق پردرآمدها تا حدودی اختلاف در آمدی را در کشور بهبود خواهد بخشید.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اینکه عده ای پاداش بازنشستگی نگیرند و برخی دیگر تا یک میلیارد تومان پاداش بازنشستگی دریافت کنند عادلانه نیست و برای رفع این بی عدالتی ها دراین کمیسیون تلاش خواهیم کرد.

وی اظهارداشت: گچساران شهر ثروتمندی از نظر منابع و پتانسیل ها طبیعی می باشد که با تلاش های صورت گرفته بخش اعظمی از پتانسیل ها به بهره برداری رسیده اما سعی ما بر این بوده که اعتبارات بالایی به این شهر نفتخیز کمتر توسعه یافته اختصاص دهیم .

مراسم اختتامیه دومین جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون در گچساران برگزار شد
دنبال کنید

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: نقش مهم روحیه خدمتگزاری در بین مسئولان و مردم موجب توسعه شهر و دیارمان می شود حال مهم نیست چه کسی  مسئول باشد این چرخ گردون می گذرد و تنها همت مردم است که می تواند این امر مهم را عملیاتی ساخته و موجب رشد و توسعه منطقه شود.

تاجگردون تاکید کرد: باید از اختلاف قومی ، حزبی و سلیقه ای بگذریم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم و این راه امام خمینی (ره) که اکنون پس از نزدیک به ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان راه و هدف این پیر سفر کرده در دل و جان مردم ولایتمدار کشورمان باقی مانده است.

وی با بیان اینکه نقش نمایندگان مجلس انتقاد و پیشنهاد در حیطه وظیفه نظارتی به دولت محترم است افزود: نمایندگان در صورتیکه ایرادی از مسئولان دولتی می بینند برای دفاع ازحق مردم بایستی تذکر دهند و حتی اگر کاردرستی از دولت برای مردم بود باید قدردان باشند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: رشد بیکاری در کشور با لا است و این نیاز به همت و تلاش و همدلی بیشتر مسئولان دارد تا هرچه سریعتر سیر نزولی خود را آغاز کند.

تاجگردون بیان کرد: حسادت ها را کنار بگذاریم که همانند سمی به جان جوانان این مرز و بوم افتاده که تنها خودباوری و استفاده از این فرصت تاریخی نطام مقدس انقلاب اسلامی می توانیم برای پیشبرد برنامه های اشتغال زایی و توسعه اقتصادی در سایه امنیت استفاده نماییم.

وی در پایان تاکید کرد: توجه بیش از اندازه به خواص در جامعه عامه مردم را ناراضی می کند و مردم اگر احساس کنند عده ای با استفاده از رانت و بدون داشتن هیچ گونه تجربه ای به مردم جکم می کنند عواقب آن بی اعتمادی به نمایندگان خود می شود.

باز هم کوچه های شهرستان گچساران در قالب خبر
دنبال کنید

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گچساران ۲۲ بهمن ۹۶ نیز همچون سال های گذشته با جضور پرشور در مسیرهای راهپیمایی که از میدان امام خمینی (ره) تا پارک شهدای گمنام این شهرستان ادامه داشت با شعارهای انقلاب و دفاع از ارزشهای اسلامی یک بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدی پیمان کردند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi