سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بی‌عدالتی و حقوق‌های نجومی وجود دارد / احمق‌هایی با دشمن به نرمی سخن می‌گویند باید گفت دو پهلو هستند

بی‌عدالتی و حقوق‌های نجومی وجود دارد / چراغ سبز به دشمن نشان ندهند/ احمق‌هایی با دشمن به نرمی سخن می‌گویند باید گفت دو پهلو هستند / انسان عاقل نمی‌تواند به معیار عیب و نقص وارد کند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40937
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

کرونا :

بی‌عدالتی و حقوق‌های نجومی وجود دارد / احمق‌هایی با دشمن به نرمی سخن می‌گویند باید گفت دو پهلو هستند

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه عبادی و سیاسی شهرستان گچساران با توصیه به نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: مومنین و مومنان باید توجه داشته باشند راه رسیدن به خدای یکتا از تقوا می‌گذرد.

 امام جمعه گچساران ادامه داد: انسان مومن هیچ‌گاه برادر و خواهر دینی خود را تنها نمی‌گذارد چرا که این توصیه و سفارش خداوند است.

 وی  با اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب گفت: در کشور ناآرامی‌ها در ابتدا به صورت منطقی و محدود انتقادهایی صورت گرفت اما دشمن از این قضیه سوء استفاده کرد و مردم را بهانه قرار داد و کاری کرد که پرچم این کشور به آتش کشیده شد و به اموال عمومی لطماتی وارد کنند

 حجازی اذعان کرد: دشمن با حیله‌گری و مکاری برخی‌ها را فریب داد و در آن سوی آبها نیز برخی دایه بهتر از مادر شدند اما از آنجا که این مردم با بصیرت هستند اجازه ندادند  دشمن به اهداف خودش دست پیدا کند.

بی‌عدالتی و حقوق‌های نجومی وجود دارد

 امام جمعه گچساران تصریح کرد: همه آنهایی که دل در گرو ملت دارند می‌دانند حق این ملت بیش از اینها است.

 وی ادامه داد: بحث بیکاری و گرانی، بی‌عدالتی و حقوق‌های نجومی وجود دارد که همیشه شاهد هستیم مقام معظم رهبری  چه در جلسات خصوصی به مسوولان نظام و چه به صورت عمومی همه را نصحیت کرده‌اند.

 حجازی افزود: شاهد بودیم ملت جلوی سوء استفاده دشمن را گرفت و به آنها فهماند شما این مشکلات را ایجاد کرده‌اید.

 وی با اشاره به توصیه‍های مقام معظم رهبری ابراز کرد: مسوولان باید بین این دو گروه که اعتراض کردند تفاوت بگذارند چرا که آنهایی که از بیکاری اعتراض کردند با آنهایی که جیره‌خوار دشمن بودند تفاوت دارند و نوع برخورد با این دو گروه باید تفاوت داشته باشد و باید بدانیم بخشش و رفعت اسلامی شامل افرادی که به دنبال خون ریزی و خرابکاری در کشور بودند، نمی‌شود.

شبکه بهداشت و درمان گچساران دچار تغییر شد
دنبال کنید

چراغ سبز به دشمن نشان ندهند

 امام جمعه گچساران با توصیه به مسوولان نظام بیان کرد: مسوولان  باید در این خصوص مراقب باشند و چراغ سبز به دشمن نشان ندهند و نباید تلاش کنیم با دشمن به نرمی برخورد کرد بلکه با دشمن باید به مانند خودش برخورد کرد.

 حجازی  اظهار داشت: متاسفانه گاهی  خلاف انتظار دیده می‌شود و مشاهده می‌کنیم با دشمن به نرمی برخورد می‌شود و با ملت سخت برخورد می‌شود.

 خطیب جمعه گچساران  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ایشان فرمودند، آنهایی که دوست دارند چه در داخل و چه در بیرون با خارجی‌ها نشست و برخواست کنند بدانند این نظام ایستاده  وبه امید خدا همه نقاط ضعف را برطرف خواهد کرد.

احمق‌هایی با دشمن به نرمی سخن می‌گویند باید گفت دو پهلو هستند

 وی ادامه داد: احمق‌هایی پیدا می‌شود که پیش خود به فکر فردایشان هستند و به این دلیل با دشمن به نرمی سخن می‌گویند و مردم را نیز افراد را به خوبی می‌شناسند که چنین افرادی به قولی باید گفت دو پهلو هستند.

 امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به حرکت آمریکایی‌ها در خصوص اقدام آنها درباره قدس افزود:  مطمئن باشید اقدام آنها به نتیجه نخواهد رسید و رهبری نیز به کشورهای مسلمان  توصیه کرده‌اند که با اتحاد و هم‌دلی آنها به هدفشان نخواهند رسید.

 وی ادامه داد: بهتر است مسوولان با مردم رو راست باشند و در مقابل آشوبی که طراح آن دشمن است قرص ایستادگی کنیم و تصمیم بگیریم.

 حجازی در ادامه خاطرنشان کرد: همه ما مسوول هستیم که در بحث عواید مردم کارشناسانه کار کنیم و اگر کسی تخصصی ندارد در این خصوص نظر ندهد و لذا مراجع عظام و حوزه‌های علمیه توصیه کرده‌اند که آقایان بهتر است مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند و در بحث عقاید ورود نکنند چرا که تا بخواهند آن را جمع کنند بدتر خواهد شد و بهتر است بدانند در عقاید عصمت معیار است.

باشت وحکایت شهردار وشورا.../شهرکهنه باشت تافته جدا بافته مانده
دنبال کنید

انسان عاقل نمی‌تواند به معیار عیب و نقص وارد کند

 امام جمعه گچساران  افزود: انسان عاقل نمی‌تواند به معیار عیب و نقص وارد کند  و اگر مقام عصمت نقص داشته باشد می‌شود تضاد  و باید بدانند مقام عصمت نقدپذیر نیست و می‌دانیم قبلا هم می‌گفتند می‌شود هم به خدا نقد کرد چنان که فرعون هم می‌گفت من خدا هستم.

 وی  توصیه کرد: چنین سخنانی با عقل، دین و عقاید مردم سازگار نیست و بهتر است آقایان بیشتر وقت خود را برای حل مشکلات اقتصادی بگذارند.

 حجازی در ادامه با اشاره حادثه کشتی سانچی و تسلیت به خانواده‌های خدمه این کشتی گفت: این حادثه همه مردم ایران اسلامی را عزادار کرد و امیدواریم با پیگیری مسوولان حقایق روشن شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi