جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تبعیت از ولایت فقیه باید بی چون و چرا وبه اصطلاح تبعیت محض باشد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد تاکید کرد:
تبعیت از ولایت فقیه باید بی چون و چرا وبه اصطلاح تبعیت محض باشد،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40022
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

کرونا :

تبعیت از ولایت فقیه باید بی چون و چرا وبه اصطلاح تبعیت محض باشد
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد تاکید کرد:
تبعیت از ولایت فقیه باید بی چون و چرا وبه اصطلاح تبعیت محض باشد،
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد در حاشیه تجمع بزرگ “نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” که در محل مصلای بزرگ تهران برگزار شد تاکید کرد: پیروی ما از ولایت مطلقه فقیه ریشه در اندیشه های اعتقادی و مبنایی دارد که برگرفته از آیه صریح اولی الامر است و مسیر ولایت پذیری در راستای رسالت پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت است، چنانکه خداوند در آیه ۶ سوره احزاب می فرماید النبی اولی بالمومنین من انفسهم …. و تبعیت بسیجیان از ولی فقیه از همین جنس است .
دکتر زمانی با بیان اینکه بسیج یک تفکر و یک ایدئولوژی است تصریح کرد: این تفکر ناب متعلق به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت است و به هیچ جریان سیاسی خاصی وابسته نیست،در واقع اولین ، مستحکمترین و قابل اعتمادترین لایه حافظ نظام و حاکمیت و پاسداری از مقام معظم رهبری بسیج است.
وی خاطرنشان کرد: ریشه اصلی تفکر پیدایش بسیج به جوانی حضرت رسول با پیمان حلف الفصول بازمیگردد که اتفاقا یکی از اهداف اصلی این پیمان حمایت از خانه کعبه بود و البته دستگیری از مظلومان و ستمدیدگان و این روحیه همین امروز هم یکی از اصلیترین خصیصه بسیجیان است ، تفکر بسیجی در مسجد النبی به بلوغ رسید و در بدر،احد و خندق رشد کرد و در مسجد کوفه متبلور و در کربلا به اوج رسیده است، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد ادامه داد: نهال این تفکر بسیجی در زمان حضرت علی (ع) ظهور و بروز پیدا میکند و به تشکیل حکومت شیعی نزدیک می شود اما عده ای بی بصیرت کم خرد بعد از رحلت نبی مکرم اسلام در سقیفه بنی ساعده که خودشان را نزدیک اسلام می پنداشتند، با نادیده گرفتن واقعه غدیر خم و روز تکامل همه زحمات پیامبر ، اسلام را از آن مسیر الهی و اساسی خود که منجر به رشد وتعالی انسان می شد دور کردند.
زمانی با اشاره به اینکه فتنه و انحراف ریشه تاریخی دارد گفت: در سقیفه بنی ساعده این انحراف دیده شد و آن چیزی که از جانب خدا برای حضرت رسول ابلاغ شده بود (انتقال رسالت نبوی به ولایت علوی) با فتنه و انحراف جماعت بی بصیرت از مسیر خارج شد.
وی افزود: بعد از گذشت هزار و چهارصد سال، سیره ائمه اطهار بجز در یک دوره کوتاه خلافت حضرت علی (ع)، حاکمیت اسلامی به آن معنی واقعی شکل پیدا نکرد تا زمانیکه حضرت امام خمینی (ره) با اراده پولادین و توکل بخدا با پشتوانه عظیم مردمی، این انقلاب و حاکمیت را پایه ریزی و احیا کرد و این یک موهبت الهی است و اگر قدر آنرا ندانیم به خود و آیندگان جفا کرده ایم.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد با یادآوری اتفاقات سال ۱۳۷۶ خاطرنشان کرد: انقلاب ما تقریبا هر ده سال دچار یک فتنه شد و عناصر کور دل منافقین و اربابان لندن نشین آنان از هر وسیله ای برای ایجاد شکاف و گسست بین آحاد مردم غیرتمند ایران استفاده کردند که اتفاقات مربوط به کوی دانشگاه تهران در سال ۷۸ و نیز فتنه سال ۸۸ که در آن افرادی با تشکیک و انتقاد بیجا از نتایج انتخابات، نتیجه آنرا نپذیرفتند و نصایح پدرانه ولی امر مسلمین را نیز پذیرا نشدند و خسارتهای مادی و معنوی بسیاری به مردم تحمیل کردند.
زمانی تصریح کرد: منحرفین از انقلاب در فتنه سال ۸۸ حاضر به پیگیری مطالبات توهم آمیز خود از طریق قانونی نشدند و حتی نصایح بزرگان نظام از جمله مقام معظم رهبری را نپذیرفتند و کشور را دچار بحران کردند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: در ابتدای کار، اعتراضات به نتیجه انتخابات توسط افرادی بود که علی الظاهر درون نظام بودند اما در ادامه، سرویسهای آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی که فضا را برای ایجاد تشنج آماده دیدند همه امکانات خود را برای ضزبه زدن به اصل نظام به میدان آوردند و کشور را دچار خسارتهای فراوانی کردند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت اقتصاد با اشاره به حضور پرشور مردم در تجمع امروز به مناسبت نهم دی و تجدید میثاق امت با ولایت تاکید کرد: مردم در تجمع امروز آمدند تا بگویند همچنان از خیانت اهالی فتنه نخواهند گذشت و هرگونه تفکری که مخالف منویات مقام معظم رهبری باشد و متاسفانه برخی وقیحانه آنرا جار میزنند از نظر ما مردود و نابخشودنی است.
زمانی تاکید کرد: بارها و بارها آزموده ایم که اگر حضرت آقا توصیه ای می کنند قطعا همه جوانب آنرا سنجیده اند، اما اینروزها مشاهده میکنیم برخی این پندهای حکیمانه ایشان را نادیده می گیرند و شروع به طرح دروغ پراکنی و ناامیدکردن مردم از مسولین عالی نظام می کنند؛ به اینان هم توصیه کرده و می کنیم که تا دیر نشده دست از لجاجت و خودسری بردارند و از مبادی و مراجع قانونی برای نقد خود استفاده کنند.
گفتنی است، در تجمع خودجوش امروز در مصلای تهران، جمع زیادی از خواهران و برادران بسیجی پرسنل مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی اعم
از بانکها، بیمه ها و سازمانهای تابعه شرکت کردند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi