پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

افزایش آمار طلاق در جامعه/ دعوت امام جمعه باشت از کارشناسان و قضات دادگستری برای آشنایی خانواده ها با معضلات بی حجابی در جامعه

امام جمعه شهرستان باشت با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در جامعه، دعوت از کارشناسان و قضات دادگستری برای آشنایی خانواده ها با معضلات بی حجابی در جامعه را ضروری دانست. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،  به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39669
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

کرونا :

افزایش آمار طلاق در جامعه/ دعوت امام جمعه باشت از کارشناسان و قضات دادگستری برای آشنایی خانواده ها با معضلات بی حجابی در جامعه
افزایش آمار طلاق در جامعه/ دعوت امام جمعه باشت از کارشناسان و قضات دادگستری برای آشنایی خانواده ها با معضلات بی حجابی در جامعه 3
امام جمعه شهرستان باشت با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در جامعه، دعوت از کارشناسان و قضات دادگستری برای آشنایی خانواده ها با معضلات بی حجابی در جامعه را ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،  به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت، همایش نقش عفاف و حجاب در تحکیم خانواده در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش که با حضور مسئولین و شرکت جمع کثیری از بانوان و دعوت از خانم علوی سخنران همایش از قم برگزار شد .

 

 امام جمعه شهرستان باشت در این مراسم  با تقدیر از حضور مسئولین و بانوان، موضوع عفاف و حجاب مسئله ای مهم در جامعه بیان کردو افزود: دشمنان بر روی این موضوع تمرکز کرده و با برنامه ریزی و طراحی های گونانگون سعی در متزلزل کردن بنیان خانواده با استفاده از ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه را دارند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که اگر بتوانند در مسئله حجاب، پوشش و عفاف به جامعه اسلامی لطمه بزنند می توانند به بسیاری ازارزش های دیگر صدمه بزنند.

 

همایش

حجت الاسلام عبودی در ادامه با اشاره به برکات و نفع عفاف و حجاب در جامعه، خطاب به شرکت کنندگان در همایش گفت: مسئله عفاف و حجاب نفع و برکات زیادی دارد که بخشی از آن به خود شما برمی گردد لذا اگر در جامعه ای حجاب و عفاف اسلامی رعایت شود قطعا خانواده مستحکم تر و دلدادگی زن و شوهر به همدیگر بیشتر خواهد شد.

مضرتر از اتکا کشور به درآمدهای نفتی، اتکا درآمد شهرداری ها به فروش تراکم است/ حفظ هویت ایرانی – اسلامی و تمدنی ایران در معماری شهرهای کشور ضروری است/ تاکید بر نقش شهرهای الکترونیک در تضمین سلامت اداری
دنبال کنید

 

وی با بیان اینکه هر چه فضاهای آلوده در جامعه بیشتر شود خانواده ها صدمه بیشتری خواهند خورد، ابراز داشت: بسیاری از گلایه های خانواده ها سرمنشأ آن بدحجابی و بی عفافی است.

 

امام جمعه شهرستان باشت با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در جامعه، دعوت از کارشناسان و قضات دادگستری برای آشنایی خانواده ها با معضلات بی حجابی در جامعه را ضروری دانست و از شرکت کنندگام در همایش خواست تا نهایت استفاده را برده و نسبت به فراگیری مسائل شرعی و دینی تلاش کنند.

 

 

حجت الاسلام موسوی متین، معاون اداره کل تبلغات اسلامی استان نیز با تقدیر از همکاری ادارات و نهادهای شهرستان باشت در برگزاری این همایش ابراز داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مجری رهنمودهای ائمه جمعه را اجرا می کند.

همایش

وی برگزاری این همایش را در تمام شهرستان های استان، گامی مهم در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده دانست و ادامه داد: بعد ازبرگزاری همایش عفاف و حجاب در باشت، این برنامه در شهرستان های گچساران، کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده نیز برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی متین افزود: برنامه های متعددی در مبحث عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است که در این برنامه ها از وجود کارشناسان برجسته در سطح ملی و بعضاً کارشناسان برجسته استانی استفاده می شود.

 

وی برگزاری گفتمان های دینی با موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه ها، خوابگاه های دانشجویی، مدارس، مساجد و محلات مختلف از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برشمرد.

زمین چمن هاکی در فیروزآباد باید احداث شود
دنبال کنید

 

حجت الاسلام موسوی متین در پایان با نقل از روایتی، بر موضوع رعایت عفاف و حجاب در جامعه تأکید و از شرکت کنندگان در همایش به جهت حضور تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi