جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تجدید میثاق جامعه صنعت،معدن و تجارت با زلزله زدگان استان کرمانشاه

سید داود عربشاهی، دبیر اجرایی این همایش در این باره اظهار کرد: دومین همایش نقش مدیران اقتصادی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی با شعار مشتری مداری و مسئولیت اجتماعی دوبازوی محرک اقتصاد مقاومتی، این بار سعی دارد تا با دعوت و کمک از مدیران برگزیده اقتصاد و صنعت کشور و با جمع آوری کمک های این قشر، گامی را جهت تسریع بازسازی استان کرمانشاه بردارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39350
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

کرونا :

تجدید میثاق جامعه صنعت،معدن و تجارت با زلزله زدگان استان کرمانشاه

همایش نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد و تحقق اقتصاد مقاومتی این بار بهانه ای می شود تا مدیران اقتصادی کشور دورهم جمع شوند و با این تجدید میثاق بتوانند روند بازسازی و کمک به زلزله زدگان را تسریع بخشند.

سید داود عربشاهی، دبیر اجرایی این همایش در این باره اظهار کرد: دومین همایش نقش مدیران اقتصادی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی با شعار مشتری مداری و مسئولیت اجتماعی دوبازوی محرک اقتصاد مقاومتی، این بار سعی دارد تا با دعوت و کمک  از مدیران برگزیده اقتصاد و صنعت کشور و با جمع آوری کمک های این قشر، گامی را جهت تسریع بازسازی استان کرمانشاه بردارد.

وی نواختن زنگ همدلی در روز مراسم، و تجدید میثاق جامعه صنعت،معدن، تجارت و فرهنگ کشور را از جمله برنامه های ویژه مراسم با هدف جمع آوری کمک برای بازسازی مناطق آسی دیده استان کرمانشاه، عنوان کرد.

سید داود عربشاهی، افزود: ارائه آخرین روش های مدیریتی در حوزه اقتصاد مقاومتی، تبین راهکارهای مدیریتی جهت ورود پرقدرت برندهای ایرانی در بازارهای رقابتی، اشاعه فرهنگ مدیریت ایرانی-اسلامی، بررسی استراتژی مناسب و ایجاد راهکار در حوزه مشتری مداری، از جمله برنامه های دیگر این اجلاس یک روزه به شمار میرود.

دبیر اجرایی این همایش در پایان خاطرنشان کرد: دومین همایش نقش مدیران اقتصادی در تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد مسئولیت اجتماعی و مشتری مداری ، نوزدهم آذرماه از ساعت ۱۶ در مرکز همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی ریاست جمهوری برگزار می شود.

تجدید میثاق جامعه صنعت،معدن و تجارت با زلزله زدگان استان کرمانشاه

تجدید میثاق جامعه صنعت،معدن و تجارت با زلزله زدگان استان کرمانشاه

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi