شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عده ای هم درون کشور هدف دشمن را تبلیغ می کنند/ ستاری معاون علمی رئیس جمهور قول دادند

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران گفت : دکتر ستاری معاون علمی رئیس جمهور در سفری که به این شهرستان داشتند، قول دادند که مجموعه بزرگ فرهنگی زیرنظر حوزه علمیه از پیش دبستانی تا دانشگاه در این شهراحداث شودتا نسل جوان ما به عنوان یک شیعه با تقوا و عالم روز تربیت شود .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39052
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

کرونا :

عده ای هم درون کشور هدف دشمن را تبلیغ می کنند/ ستاری معاون علمی رئیس جمهور قول دادند

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهرامروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی  جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت برداعش گفت:مقام معظم رهبری در جواب نامه سردار سلیمانی به دنیا اعلام کردند که ایران و اسلام مقتدر است و هرفتنه ای که دشمنان ایجاد کنند ایران اسلامی این فتنه ها را ریشه کن خواهد کرد.

وی درادامه با اشاره به هفته بسیج افزود:۵آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام(ره)است و مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان فرمودند:یکی از شیوه های دشمنان ناامید کردن جوانان ماست و متاسفانه عده ای بلندگوی دشمن شده اند که نمی توان درمقابل دشمن ایستاد.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:رهبری فرمودند:امروزجمهوری اسلامی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستاده و درهمه موارد بردشمنان پیروز شده است.

حجازی تصریح کرد:گاهی درگوش جوان ما اینطور خوانده می شود که ایران توسعه نیافته و عقب مانده است که این افراد یا ضعیف و یا عقب افتاده هستند و یا هم جیره خوار دشمن هستند، در حالی که قدرت، پیشرفت و عظمت برای اسلام است.

وی گفت:همین کشور به خیال این افراد توسعه نیافته و جهان سومی، معتمد به خداوند و صاحب الزمان(عج) است و صاحب و حامی دارد در حالی که صاحب آمریکا احمقی بنام ترامپ است وامروز مشاهده کنید در تمام عالم نام سردار سلیمانی می درخشد چون حامی مظلوم و مدافع واقعی حقوق بشر است.

امام جمعه گچساران افزود:ایران اسلامی که همه دشمنان تلاش کردند نا امن ترین کشور جهان باشدبا عنایت امام زمان(عج) وبه برکت بسیج امن ترین کشور جهان است و بسیج بدنبال نجات جهان است.

اقتدار نیروهای مسلح ضامن پیشرفت/دست پشت پرده القاء
دنبال کنید

خطیب جمعه گچساران افزود: دشمن تلاش دارد جوان ما نا امید شود و عده ای هم درون کشور هدف و  ایده دشمن را تبلیغ می کنند که بایدحواسمان جمع باشد و آن کشوری که امروز در عالم حرف برای گفتن دارد ایران اسلامی است و جوان ایرانی باید احساس عزت و شرافت کند.

حجازی درادامه با اشاره به آغاز امامت امام مهدی(عج) گفت:در کشور موسسه ای بنام مهدویت زیرنظر مقام معظم رهبری وجود دارد و در شهرستان برعهده امام جمعه است، در گچساران روز سه شنبه روز آغاز امامت امام مهدی(عج) جشنی در این شهر برپا خواهد شود که همه عزیزان باید به طرق مختلف تلاش نماییم و زمینه ظهور را فراهم کنیم.

وی افزود:بدنبال این موضوع هستیم که با استعانت از اهل بیت علیم السلام تحول بزرگ فرهنگی در گچساران ایجاد شود و قرار شد مردم پای کار بیاند تا دشمن در بحث جنگ نرم نتواند هیچ غلطی بکند.

حجازی اظهارکرد:دکتر ستاری معاون علمی رئیس جمهور در سفری که به این شهرستان داشتند، قول دادند که مجموعه بزرگ فرهنگی زیرنظر حوزه علمیه از پیش دبستانی تا دانشگاه در این شهراحداث شودتا نسل جوان ما به عنوان یک شیعه با تقوا و عالم روز تربیت شود .

وی ادامه داد:با احداث این مجموعه فرهنگی همه جوانان آینده این شهر با قرآن ،نهج البلاغه و سیاست الهی آشنا خواهند شد،پس مردم و مسئولین با غیرت دینی ،شهامت و اتحاد در این زمینه همت کنند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi