پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

واشنگتن دنبال تغییر نظام ایران از طریق صداهای داخل کشور است

امام جمعه گچساران گفت: تیرسون گفته بود که واشنگتن به دنبال تغییر نظام ایران از طریق صداهای مدرن داخل این کشور است و آمریکا می خواهد نظام جمهوری اسلامی را با تقویت تروریست ها و افراد معدودی که داخل کشور می فرستنداز بین ببرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38366
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

کرونا :

واشنگتن دنبال تغییر نظام ایران از طریق صداهای داخل کشور است

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع)،گفت: رهبری در این مراسم فرمودند برای هر مملکتی اول آنچه که مهم است امنیت است و بعد از امنیت بحث اقتصاد و معیشت مردم است.

وی افزود: رهبری درادامه فرمودند دولت و ملت باید دست به دست هم بدهند و تلاش کنند بحث مشکل اقتصاد مملکت را با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) حل کنند،به داخل کشور باید توجه داشت و به بیرون نباید چندان امیدی داشت.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: دشمنان بدانند امروز انقلاب  اسلامی نه تنها در خاورمیانه بلکه در اقصی نقاط عالم نفوذ کرده است و دنیا فهمید که ام القرای نجات بشر، ایران اسلامی است.

حجازی افزود: همانگونه که رهبری فرمودند امکان دفاعی کشور قابل مذاکره و قابل چک و چانه زدن نیست،یعنی هم دشمنان خاطر جمع باشند و هم درون کشور کسی نباید حتی فکر این موضوع را بکند.

وی با اشاره به سخنان اخیر تیلرسون وزیرامور خارجه آمریکادرباره ایران اسلامی ،گفت: تیرسون گفته بود که واشنگتن به دنبال تغییر نظام ایران از طریق صداهای مدرن داخل این کشور است و آمریکا می خواهد نظام جمهوری اسلامی را با تقویت تروریست ها و افراد معدودی که داخل کشور می فرستنداز بین ببرد.

امام جمعه گچساران اظهارکرد: شما دولتمردان آمریکایی در حال حاضر پایتان بروی پوست خربزه قرار دارد،دولت آمریکا در حال حاضر در سراشیبی سقوط قرار دارد؛دنیا بیدار شد و فهمید که ایران می تواند بشریت را نجات دهد و شما آمریکایی ها به فکر نجات خود باشید.

حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ منجر به افزایش قدرت ملی می‌شود
دنبال کنید

حجازی ادامه داد: اخیرا وزیراطلاعات رژیم صهیونیستی گفته بود اگر تلاش های بین المللی برای اصلاح برجام نتواند مانع دستیابی ایران به توان هسته ای شود اسرائیل اقدام نظامی یکجانبه می کند، که باید گفت یک وقتی در ایام مذاکرات گفته بودند که با هواپیما مراکز هسته ای ایران را منهدم می کنیم که برادر رشیدی از سپاه درپاسخ گفته بود بعد آن هواپیما در کجا فرود خواهد آمددرحالی که اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وی درادامه با اشاره به کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله ملک حسینی در یاسوج گفت: این کنگره بسیار وزین و پرمحتوا برگزار شد و در این مراسم شخصیت های بزرگی از اقصی نقاط کشور تشرف فرما شده بودند و در خصوص شخصیت بزرگ مرحوم آیت الله ملک حسینی نکات بسیار جدیدی را بیان فرمودند.

حجازی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی،گفت: امروز از شرق و غرب عالم روز اربعین عظمتی داردکه در عالم بلانظیر است،جمعیتی تقریبا ۳۰میلیون نفری را کجا می توان مشاهده کرد،تا قبل از اربعین بزرگترین اجتماع جهانی حج بودآنهم با ۳میلیون اما امروز این اجتماع ۱۰برابر حج است.

 حجازی تصریح کرد: باز به حمدالله در سراسر ایران اسلامی قطعا در سایر بلادها هم مرسوم شده است و چندین موکب پذیرایی از زوار اباعبدالله(ع) را بر عهده دارند و دریک کلمه بخواهم بگویم امروز سفره ابا عبدالله(ع) در تمام جهان پهن شده است.

وی با اشاره به مراسمات آخر ماه صفرگفت: ان شاءالله ۵شب آخر ماه صفر را همانند ۵شب آخر محرم روضه و مراسمات عزاداری خواهیم داشت که هم مسئولین محترم و هم مومنین برای برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسمات پای کار بیایند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi