شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

امروز ترامپ یک موجود وحشی و مست است

امام جمعه گچساران اظهارکرد: امروز ترامپ یک موجود وحشی و مست است و هر کسی در مسیر انقلاب است وظیفه دارد بیاید فریاد بکشد ترامپ یک موجود وحشی و مست است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37972
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

کرونا :

امروز ترامپ یک موجود وحشی و مست است

سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ،گفت: توصیه می شود هر شخصی در هر مکان و جایگاهی در نظام اسلامی خدمت می کند باتقوا باشد و ملاک را تقوا قرار دهد،الگوی حکومتی را الگوی حکومتی امیرالمومنین علیه السلام قراردهند و تلاش شود همه در هر نقطه ای که باشند به سمت سبک و سیره امیرالمومنین علیه السلام گام بردارند.

وی به اشاره به گروهک تروریستی داعش ، افزود: داعش را آمریکا تحت عنوان حکومت اسلامی تشکیل داده است که در وحله اول سرمایه های مسلمین و اسلام را از بین ببرد و دوم با تکیه بر رفتار داعش بگویید که مسلمانان مردم عقب افتاده ای هستند .

وی با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر ، بیان داشت: منکر یعنی معاویه و یزید ، مسیر معاویه و یزید و سیاق معاویه و یزید که عده ای ایجاد کرده اند تا مردم از مسیر انقلاب فاصله بگیرند ، پس نهی منکر یعنی نهی معاویه و یزید است.

حجازی در ادامه با اشاره سخنان ترامپ به عنوان رئیس جمهور در آمریکا،اظهارکرد: امروز ترامپ یک موجود وحشی و مست است و هر کسی در مسیر انقلاب است وظیفه دارد بیاید فریاد بکشد ترامپ یک موجود وحشی و مست است.

امام جمعه گچساران افزود : ملت بدبخت و بی شانس آمریکا یک موجود ناشناخته رئیس جمهورشان شده است و این کشور را عقب مانده کرده است ، مردم می گویند کسانی که به این فرد را رئیس جمهور کردند عقب مانده بودند.

فرمانداری شهرستان گچساران همزمان با سالروز ولادت با برکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) پیام تبریکی صادر نمود
دنبال کنید

وی بیان داشت: ترامپ گفته است سپاه ایران تروریست است و باید بداند دولت و ارتش آمریکا که عرضه ندارد جلوی فردی را بگیرد که ۷۰ خشاب فشنگ را روی مردم خالی نکند و مردم را قتل و عام نکند تروریست است ، ارتشی که کمک کرد تا مردم مسلمان میانمار قتل و عام شود تروریست است.

خطیب جمعه گچساران گفت: عدم نزول باران به عدم پرداخت خمس و زکات و گناهان و صله رحم مربوط است ، وقتی یک روستایی بر اثر رانش زمین بهکلی محو می شود همه باید از این بلا بترسیم و تلاش کنیم خودمان برخودمان بلا نازل نکنیم.

وی با اشاره به مناسبات حج ،گفت: در مناسبات حج مسئولان آل سعود در مورد مردم ایران بدگویی کردند و رهبر انقلاب در مقابل اینها ایستادند .

وی درادامه با اشاره به مردم گفت: تحصیل کرده های ما در امنیت آمل در حال تحصیل هستند و اینها مرهون تلاش نیروهای انتظامی است و از آنها تشکر می کنیم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi