شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز ترامپ یک موجود وحشی و مست است

امام جمعه گچساران اظهارکرد: امروز ترامپ یک موجود وحشی و مست است و هر کسی در مسیر انقلاب است وظیفه دارد بیاید فریاد بکشد ترامپ یک موجود وحشی و مست است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37972
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

کرونا :

امروز ترامپ یک موجود وحشی و مست است

سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ،گفت: توصیه می شود هر شخصی در هر مکان و جایگاهی در نظام اسلامی خدمت می کند باتقوا باشد و ملاک را تقوا قرار دهد،الگوی حکومتی را الگوی حکومتی امیرالمومنین علیه السلام قراردهند و تلاش شود همه در هر نقطه ای که باشند به سمت سبک و سیره امیرالمومنین علیه السلام گام بردارند.

وی به اشاره به گروهک تروریستی داعش ، افزود: داعش را آمریکا تحت عنوان حکومت اسلامی تشکیل داده است که در وحله اول سرمایه های مسلمین و اسلام را از بین ببرد و دوم با تکیه بر رفتار داعش بگویید که مسلمانان مردم عقب افتاده ای هستند .

وی با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر ، بیان داشت: منکر یعنی معاویه و یزید ، مسیر معاویه و یزید و سیاق معاویه و یزید که عده ای ایجاد کرده اند تا مردم از مسیر انقلاب فاصله بگیرند ، پس نهی منکر یعنی نهی معاویه و یزید است.

حجازی در ادامه با اشاره سخنان ترامپ به عنوان رئیس جمهور در آمریکا،اظهارکرد: امروز ترامپ یک موجود وحشی و مست است و هر کسی در مسیر انقلاب است وظیفه دارد بیاید فریاد بکشد ترامپ یک موجود وحشی و مست است.

امام جمعه گچساران افزود : ملت بدبخت و بی شانس آمریکا یک موجود ناشناخته رئیس جمهورشان شده است و این کشور را عقب مانده کرده است ، مردم می گویند کسانی که به این فرد را رئیس جمهور کردند عقب مانده بودند.

فرماندار دنا گفت : مشاغل ایجاد شده باید در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی تقویت گردد
دنبال کنید

وی بیان داشت: ترامپ گفته است سپاه ایران تروریست است و باید بداند دولت و ارتش آمریکا که عرضه ندارد جلوی فردی را بگیرد که ۷۰ خشاب فشنگ را روی مردم خالی نکند و مردم را قتل و عام نکند تروریست است ، ارتشی که کمک کرد تا مردم مسلمان میانمار قتل و عام شود تروریست است.

خطیب جمعه گچساران گفت: عدم نزول باران به عدم پرداخت خمس و زکات و گناهان و صله رحم مربوط است ، وقتی یک روستایی بر اثر رانش زمین بهکلی محو می شود همه باید از این بلا بترسیم و تلاش کنیم خودمان برخودمان بلا نازل نکنیم.

وی با اشاره به مناسبات حج ،گفت: در مناسبات حج مسئولان آل سعود در مورد مردم ایران بدگویی کردند و رهبر انقلاب در مقابل اینها ایستادند .

وی درادامه با اشاره به مردم گفت: تحصیل کرده های ما در امنیت آمل در حال تحصیل هستند و اینها مرهون تلاش نیروهای انتظامی است و از آنها تشکر می کنیم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi