جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یاد امام خمینی(ره) گرامی داشته شود

حجت الاسلام صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،گفت:اولا خودم را و نمازگزاران عزیز را به رعایت تقوای الهی سفارش می کنم. وی با اشاره مناسبت های این ایام ، افزود: ایام ایام محرم و شهادت امام حسین است ،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37721
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

کرونا :

یاد امام خمینی(ره) گرامی داشته شود

حجت الاسلام صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،گفت:اولا خودم را و نمازگزاران عزیز را به رعایت تقوای الهی سفارش می کنم.
وی با اشاره مناسبت های این ایام ، افزود: ایام ایام محرم و شهادت امام حسین است ، ایام اسارت اهل بیت و حضرت زینب کبرای امام حسین ، سالار شهیدان است.

صفایی درادامه با اشاره به سخنان و نوشته های امام علی (ع) ،افزود: امام علی (ع) اول به فرزندانش حسن و حسین و بعد به تمام کسانی که نوشته اش به دستشان می رسد به دو چیز به تقوای الهی و نظم در کارهایتان سفارش می کند.

وی گفت: اولا روز جمعه امروز ۱۴ مهر هجرت بنیانگزار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از بغداد به پاریس و اقامت در دهکده نووتل لوشاتو در سال ۱۳۵۷ هجری شمسی است و باید یاد امام را گرامی بداریم همه ی ما و آزادی خواهان دنیا مدیون آن امام بزرگ هستند.

صفایی تصریح کرد: امام خمینی (ره) ایثار کرد و جان فشانی کرد و خدمت کرد به انسان و مسلمین و یادش تا ابد در دلها می ماند و خواهد ماند.

حجت الاسلام صفایی در ادامه با اشاره گروه تروریستی داعش ، گفت: در عراق و در سوریه داعش نابود شد و در حال نابودی کامل است انشالله به همین زودی جشن نابودی داعش گرفته خواهد شد و اگر کشور ایران و ترکیه این دو کشور قدرتمند کنار هم باشند در موضوعات مختلف ، هر تصمیمی که بگیرند اجرایی خواهد شد.

تایید لایحه دوفوریتی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در جلسه فوق‌العاده شورای نگهبان
دنبال کنید

وی افزود : در این مسئله جدیدی که بوجود آمده است ، آمریکا و فرزند نا مشروعش اسرائیل غاثب به دنبال این هستند که به کردستان عراق استقلال بدهند کردستانی که پاره ای و بخشی از کشور عراق است و نقشه هایی که امروز دشمنان اسلام و قرآن دارند اگر شما در مقابل اینها ایستادگی کنید اینها نمی توانند به اهدافشان برسند.

وی با اشاره به سخنان رهبری جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: رهبری ایران می فرماید آمریکا به دنبال این است که بین ایران و عراق یک اسرائیل جدید بوجود بیاورند و ملت ما بیدار است و ملت عراق بیدار باشند و بیدارند ، مراقبت و مراقبت بکنند.

صفایی با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان کرد: امنیت در داخل کشور با برادران سخت کوش نیروی انتظامی است عزیزانی که شهدای فراوانی تقدیم نظام کرده اند شهید جدیدی همچون شهید عبدالخالق فرزادیان که چهلم این شهید را در راه داریم.

حجت الاسلام صفایی با اشاره به دیروز ۱۳ مهر ماه گفت: دیروز سالگرد دو عزیزی بود که نا امنی دامن آنها را گرفت مرحوم قدم خیر و فرزندش که ناجوانمردانه و در روز روشن اموالشان به غارت رفت و خودشان هم کشته شدند و ما تقدیر و تشکر می کنیم از زحمات فراوان نیروی انتظامی و از شهدای این نیرو و دیگر نیرو ها که در مرزها و جای جای ایران اسلامی خدمت می کنند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi