شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رسانه های غرب، تصویری دروغین از ایران ارائه می دهند

به گزارش ایرنا، جمعی از نمایندگان مجالس کشورهای آمریکای لاتین که برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به کشورمان سفر کرده اند، روز جمعه با حضور در شهر مقدس قم از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی و حرم حضرت معصومه (س) دیدن و با آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3751
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۰۷

کرونا :

رسانه های غرب، تصویری دروغین از ایران ارائه می دهند

رسانه های غرب، تصویری دروغین از ایران ارائه می دهند 4

به گزارش ایرنا، جمعی از نمایندگان مجالس کشورهای آمریکای لاتین که برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به کشورمان سفر کرده اند، روز جمعه با حضور در شهر مقدس قم از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی و حرم حضرت معصومه (س) دیدن و با آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت و گو کردند.

این افراد در حاشیه این برنامه ها، در سخنانی بر ضرورت اتحاد و همدلی میان ملت ایران و مردم کشورهایشان تاکید کرده و حقایق ایران اسلامی را بسیار فراتر از دروغ های رسانه های غربی عنوان کردند.

بر اساس این گزارش، یکی از نمایندگان مجلس کوبا با اشاره به تحریفات و دروغ پردازی رسانه های غربی علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با مشاهده حقایق و گفت و گو با شخصیت های دینی و سیاسی ایران، انگیزه بسیاری برای برقراری ارتباط هرچه بیشتر با این کشور پیدا کرده ایم.

ˈپدرو سیمون رودریگزˈ با اشاره به ارتباط و الگوبرداری ˈفیدل کاستروˈ رهبر کوبا از حضرت امام خمینی(ره)، گفت: ملت ایران و کوبا هر دو به دنبال کسب استقلال و آزادی بوده و در مبارزه با ظلم و استکبار، نقطه نظرات و اندیشه های یکسانی دارند.

معاون رییس پارلمان نیکاراگوئه نیز در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و انقلاب نیکاراگوئه تقریبا همزمان بوقوع پیوسته و هر دو کشور بلافاصله پس از انقلاب، مورد هجوم دشمنان قرار گرفته اند و از این جهت هر دو به شدت از مستکبران و امپریالیسم آسیب دیده اند.

خانم ˈاریس مونته نگروˈ تصریح کرد: ملت ایران و نیکاراگوئه می توانند در مسیر توسعه و پیشرفت و مبارزه با نظام سلطه، بیش از پیش با یکدیگر متحد و همدل باشند و همه ظرفیت ها را در این مسیر بکار بگیرند.

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران (1393/02/21)
دنبال کنید

یک نماینده مجلس بولیوی نیز در جریان سفر به شهر مقدس قم، از تلاش مردم کشورش برای رسیدن به آزادی و صلح و برقراری عدالت و مساوات در منطقه و سراسر جهان خبر داد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی نیز سالهاست که در جهت مبارزه با ظلم و برقراری عدالت و رسیدن به پیشرفت گام برمی دارند.

خانم ˈاریکا کلائورهˈ افزود: شاید نتوانیم به زودی شاهد برقراری عدالت در همه کشورها و از میان رفتن ظلم و تبعیض در جهان باشیم، اما در این مسیر با همراهی ملت های استقلال طلب و آزادیخواه هرچه بیشتر مبارزه و تلاش خواهیم کرد. ک/4

8146 / 380/1551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
رسانه های غرب، تصویری دروغین از ایران ارائه می دهند 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi