جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعداد 18 هزار و 500 معلول در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

سیدعلی موسوی‌امجد در بازدید رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور از مرکز نگهداری کودکان معلول یاسوج اظهار داشت: ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلول در این استان وجود دارد که از این تعداد ۶ هزار نفر از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند. وی از شناسایی ۶ هزار و ۵۰۰ معلول مستحق ارائه خدمات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35265
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

کرونا :

تعداد 18 هزار و 500 معلول در  استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

سیدعلی موسوی‌امجد در بازدید رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور از مرکز نگهداری کودکان معلول یاسوج اظهار داشت: ۱۸ هزار و ۵۰۰ معلول در این استان وجود دارد که از این تعداد ۶ هزار نفر از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.

وی از شناسایی ۶ هزار و ۵۰۰ معلول مستحق ارائه خدمات بهزیستی در استان خبر داد و افزود: این افراد به دلیل کمبود اعتبار هم‌اکنون پشت نوبت تحت پوشش بوده و از خدمات لازم محروم هستند.

موسوی‌امجد مهمترین دلیل معلولیت در کهگیلویه و بویراحمد را مسائل ژننتیکی اعلام کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج در این استان با همکاری دستگاه‌های متولی اجباری شده است.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۶ هزار زن بی‌سرپرست نیز از خدمات  بهزیستی این استان بهره‌مند بوده و از هیچ تلاشی برای ارائه خدمت بی منت به جامعه هدف از جمله زنان بی سرپرست دریغ نمی‌کنیم.

هیئت رئیسه اتاق بازرگانی کشور، ۱۰۰ میلیون تومان برای کمک به مراکز نگهداری از کودکان معلول استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi