جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

#ما_می_توانیم/دست بزنِ ملت را نمی توانند ببندند

سپاه پاسداران، بازوی توانای ملت و دستِ بزنِ نظام جمهوری اسلامی است. از متن مردم جوشیده و در بزنگاه های سخت ، برای کشور گره گشایی کرده است. اگر انتظار رسیدگی و خدمت رسانی به مناطق محروم ودر میان بوده ، یا شکستن حصار تحریم های اقتصادی و یا صیانت از امنیت کشور و کوتاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 34876
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

کرونا :

#ما_می_توانیم/دست بزنِ ملت را نمی توانند ببندند

سپاه پاسداران، بازوی توانای ملت و دستِ بزنِ نظام جمهوری اسلامی است.

از متن مردم جوشیده و در بزنگاه های سخت ، برای کشور گره گشایی کرده است.

اگر انتظار رسیدگی و خدمت رسانی به مناطق محروم ودر میان بوده ، یا شکستن حصار تحریم های اقتصادی و یا صیانت از امنیت کشور و کوتاه کردن دست هر متجاوزی که به سمت حریم ملت ایران درازی شده، سپاه در همه این مصاف های سخت، پیشاهنگ بوده است. دست و بازویی چنین توانا را جز دشمنان سیلی خورده، دشمن نمی دارند و سعی در بستنش نمی کنند.

بی دلیل نیست که دشمنان همواره به بهانه های مختلف از FATF (خودتحریمی) تا وضع انواع تحریم به بهانه مبارزه با تروریسم و موشک های بالستیک و … ، دست قدرتمند سپاه را هدف می گیرند.

این همان دستی است که دیشب درست در دقایق هشدار رهبر انقلاب به بدخواهان، هفت ضربت ذوالفقار ولایت را صاعقه وار بر سر فرماندهان داعش کوبید و با زبان قاطعیت و اقدام و عمل ، برای اربابان گستاخ آن خط و نشان کشید.

سپاه از دل بیداری و بسیج یک ملت بر آمده است. و این همان دست و بازوی خدایی است که امام خمینی بر آن بوسه زد. سپاه یعنی تجلی بارز #ما_می_توانیم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi