جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعطیلی کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران تکذیب شد

بعد از انتشار خبری درباره تعطیلی کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت : این شرکت با بهره گیری از ۲۰۰ نیروی متخصص و ماهر در حال فعالیت است و خبر تعطیلی آن صحت ندارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 34242
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

کرونا :

تعطیلی کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران تکذیب شد
 حسین نجاتی ضمن تکذیب خبر منتشر شده در برخی صفحات فضای مجازی مبنی بر تعطیلی و اخراج کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی افزود : شرکت مذکور پیش از این از طریق سازمان خصوصی سازی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی واگذار و با عنایت به مشکلاتی بوجود آمده از سوی خریدار ؛ شرکت در اختیار و تحت نظارت اداره امور ورشکستگی قرار گرفت .
وی ادامه داد : اداره امورورشکستگی تبریز به عنوان قائم مقام شرکت مذکور تمامی ششدانگ کارخانه را طبق فرآیند قانونی به فروش می رساند ولی تمامی مراقبتها بر این است تا سطح تولید لطمه ندیده و پرسنل شرکت نیز حفظ شود .
وی با اشاره به برخی شرایط مندرج در آگهی فروش اظهار داشت : فروش این کارخانه نقدی بوده و اداره امور ورشکستگی تبریز در رد و یا قبول پیشنهادات در راستای احراز اهلیت و صلاحیت خریدار برای ادامه تولید و اشتغال همه پرسنل شرکت مختار و مجاز است .
نجاتی با تاکید بر اینکه شرکت تراکتورسازی تبریز متقاضی خرید شرکت ماشین آلات صنعتی است و در این راستا نیز تا کنون همراهی و همکاری لازم را انجام داده ،تصریح کرد : تا امروز سعی شده است خللی در امر تولید و اشتغال کارکنان بوجود نیاید.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به این مطلب که شرکت یاد شده هم اکنون با ظرفیت مناسبی در حال فعالیت است گفت : کارخانه ماشین آلات صنعتی از سوی اداره امورورشکستگی مشروط به حفظ و اشتغال ۲۰۰ نفر کارگر باسابقه و متخصص شرکت و عدم تعدیل نیرو به مدت ۵ سال به خریدار واگذار خواهد شد و سیستم قضائی نیز با تسلط کامل برموضوع نظارت دقیق و کامل بر فرآیند واگذاری خواهد داشت .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi