شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آینده مقاومت از نگاه سید حسن نصرالله

رهبر حزب الله لبنان می‌گوید امریکا و متحدانش برای نابود کردن سوریه و محور مقاومت در حال ارسال تروریست به این کشور هستند. دبیرکل حزب الله لبنان روز یکشنبه (۴ خرداد) در یک سخنرانی تلویزیونی گفت امریکا و غرب در حال ارسال تروریست و تکفیری‌ها به سوریه هستند تا محور مقاومت در منطقه را نابود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3421
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

کرونا :

phpThumb.php

رهبر حزب الله لبنان می‌گوید امریکا و متحدانش برای نابود کردن سوریه و محور مقاومت در حال ارسال تروریست به این کشور هستند. دبیرکل حزب الله لبنان روز یکشنبه (۴ خرداد) در یک سخنرانی تلویزیونی گفت امریکا و غرب در حال ارسال تروریست و تکفیری‌ها به سوریه هستند تا محور مقاومت در منطقه را نابود کنند.
سید حسن نصرالله گقت نقشه‌‌ی ضد سوریه در حال برملا شدن است و این کشور عربی در نهایت بر شبه نظامیان مورد حمایت خارج چیره خواهد شد.
نصرالله افزود سناریوی ضد سوری برای غرب نتیجه معکوس خواهد داشت زیرا شبه نظامیان در حال بازگشت به کشورهایی هستند که از آنها آمده بودند، از جمله کشورهای اروپایی.
این اظهارات در حالی بیان شد که نیروهای ارتش سوریه در حال پیش بردن عملیات پاکسازی شبه نظامیان از مناطق مسکونی در سراسر کشور هستند.
گفته می‌شود قدرت های غربی و متحدان منطقه‌ای آنان به ویژه قطر، عربستان سعودی و ترکیه از شبه نظامیان فعال در سوریه حمایت می‌کنند.
نصرالله ضمن صحبت در مورد پست بلا تصدی ریاست جمهوری در لبنان تاکید کرد این کشور باید هر چه زودتر یک رئیس جمهور انتخاب کند.
نصرالله در ادامه افزود انتخاب رئیس جمهور یک مسئولیت ملی است. او گفت حزب الله خواستار رئیس جمهوری است که صلح و ثبات را به همراه بیاورد.
بن بست (انتخاب رئیس جمهور) ناشی از تضاد سیاسی بین «ائتلاف ۱۴ مارس» از یک سو و حزب الله و متحدان آن در «ائتلاف ۸ مارس» از سوی دیگر است.
ائتلاف ۱۴ مارس توسط سعد حریری که حامی عربستان است هدایت می‌شود و تا کنون از سمیر جعجع که شخصیتی مخالف حزب الله است حمایت کرده است. جعجع به دلیل سوابق همکاری با اسرائیل فرد شناخته شده‌ای است.

اجرای سامانه نظام جامع اطلاعاتی سدی دربرابر فرار لژنشینان جامعه از تور مالیاتی
دنبال کنید
منبع: نور آسمان

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi