سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

برپایی درمانگاه تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به زائران راهیان نور

سازمان تأمین اجتماعی یک درمانگاه صلواتی در شلمچه به منظور ارائه خدمت رسانی به زائران کاروان های راهیان نور و مهمانان نوروزی راه اندازی کرده است. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیردرمان تأمین اجتماعی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: در این درمانگاه  بدون نیاز به دفترچه درمانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33606
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

کرونا :

برپایی درمانگاه تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به زائران راهیان نور
سازمان تأمین اجتماعی یک درمانگاه صلواتی در شلمچه به منظور ارائه خدمت رسانی به زائران کاروان های راهیان نور و مهمانان نوروزی راه اندازی کرده است.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیردرمان تأمین اجتماعی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: در این درمانگاه  بدون نیاز به دفترچه درمانی تامین اجتماعی  به  راهیان نور  خدمات درمانی ارائه می شود .
دکتر صادق جلیلی افزود : این درمانگاه شامل پزشک، پرستار، بهیار، دارو و آمبولانس است و بیمارانی که نیاز به اعزام داشته باشند با آمبولانس به بیمارستانهای خرمشهر وآبادان اعزام می شوند.
گفتنی است،در ایام نوروز سازمان تامین اجتماعی روزانه از بیش از۱۰ هزارنفر از زائران کاروانهای  راهیان نور منطقه شلمچه پذیرایی می کند.

برپایی درمانگاه تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به زائران راهیان نور

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi