شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج پژوهشگر برگزیده جشنواره بین المللی شد

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج به عنوان پژوهشگر برگزیده جشنواره بین المللی فارابی انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه، هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی با حضور رئیس‌جمهور، معاون علمی‌ و فناوری رییس‌جمهور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تهران برگزار شد. بر اساس این گزارش، «دکتر ابوذر فتاحی زاده» عضو هیئت علمی گروه علوم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32542
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

کرونا :

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج پژوهشگر برگزیده جشنواره بین المللی شد

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج به عنوان پژوهشگر برگزیده جشنواره بین المللی فارابی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی با حضور رئیس‌جمهور، معاون علمی‌ و فناوری رییس‌جمهور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، «دکتر ابوذر فتاحی زاده» عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه یاسوج بعنوان برگزیده اول بخش جوان حوزه سیاست و روابط بین الملل در جشنواره فارابی انتخاب و از رئیس جمهور لوح تقدیر گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج پژوهشگر برگزیده جشنواره بین المللی شد 4

آقای فتاحی زاده با رساله دکتری خود تحت عنوان«سیاست خاطره و جنگ در ایران: از جنگ‌های ایران و روس تا جنگ جهانی دوم» در جشنواره فارابی شرکت کرده بود که علاوه بر لوح تقدیر رئیس جمهور، لوح تقدیر آیسسکو، یونسکو، بنیاد ملی نخبگان، یادمان جشنواره و جایزه نقدی را نیز دریافت کرد.

در طول هفت دوره گذشته جشنواره فارابی، در بخش جوان گروه علوم سیاسی، به هیچ برگزیده‌ای رتبه یک و دو تعلق نگرفته و برای اولین بار است که رتبه یک در گروه علوم سیاسی به یک پژوهشگر اعطا می شود.

در این دوره معیارهای داوری سختگیرانه‌تر شده و این موضوع باعث شد در بخش جوان ۱۲ گروه علمی این جشنواره، تنها ۴ برگزیده بیشتر وجود نداشته باشد و این خود نشان از اهمیت جایزه دریافتی این عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج دارد.

روابط عمومی دانشگاه یاسوج این موفقیت را به آقای دکتر فتاحی زاده،گروه علوم سیاسی دانشگاه یاسوج و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می نماید

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج پژوهشگر برگزیده جشنواره بین المللی شد 5

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi