شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه شوراِ ی اموزش و پرورش صبح امروز برگزار شد

جلسه شوراِ ی اموزش و پرورش صبح امروز برگزار شد . جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده صبح امزوز به ریاست دکتر کریمی نژاد در محل دفتر ریاست اداره آموزش و پرورش برگزار گردید . کریمی نژاد ضرورت گرامیداشت هشتم اسفند سالروز تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی را یادآور شد و گفت یادگار شهیدان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32261
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

کرونا :

جلسه شوراِ ی اموزش و پرورش صبح امروز برگزار شد

جلسه شوراِ ی اموزش و پرورش صبح امروز برگزار شد .
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده صبح امزوز به ریاست دکتر کریمی نژاد در محل دفتر ریاست اداره آموزش و پرورش برگزار گردید . کریمی نژاد ضرورت گرامیداشت هشتم اسفند سالروز تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی را یادآور شد و گفت یادگار شهیدان رجایی و باهنر باید پاس داشته شود هرچند نهاد امور تربیتی امروز با اندیشه های بنیانگذاران این نهاد فاصله ی زیادی دارد . در نگاه آن دو شهید بزرگوار رسالت امور تربیتی در یک شغل و با یک مسئول خاص خلاصه نمیشد بلکه حتی در بطن آموزش باید پرورش فراموش نگردد . تا جائیکه خود شهید رجایی دبیر ریاضی بود .

کریمی نژاد در ارتباط با دستور کار بعدی جلسه یعنی تمهید مقدمات کنکور سراسری از مسئولین خواست با عنایت به برگزاری کنکور در فصل گرم تابستان با تشکیل کارگروهی متشکل از تکنیسین های برق ضمن احصا مشکلات سرمایشی  به نهادهای ذیربط گزارش  تا مقدمات آرامش داوطلبین در روز کنکور را فراهم نمائیم .

وی در ارتباط با ایرادات وارده به شیوه نامه انتخاب معلم نمونه از دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم خواست تا ایرادات وارده را به مراجع ذیربط انعکاس تا حداقل برای سالهای بعد ایرادات رفع گردد .

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi