جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حسن نوروزی: مردم،در این روز حماسه تحسین برانگیز دیگری خلق می کنند

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد مردم این استان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فراخوند و گفت: مردم انقلابی، بار دیگر در این روز حماسه تحسین برانگیز دیگری خلق می کنند. به گزارش روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حسن نوروزی روز چهارشنبه با صدور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32015
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

کرونا :

حسن نوروزی: مردم،در این روز حماسه تحسین برانگیز دیگری خلق می کنند

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد مردم این استان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فراخوند و گفت: مردم انقلابی، بار دیگر در این روز حماسه تحسین برانگیز دیگری خلق می کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حسن نوروزی روز چهارشنبه با صدور پیامی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پر شکوه و گسترده ای داشته باشند.

یوم الله ۲۲ بهمن یادآور پیروزی و غلبه جنود خدا بر جنود شیطان و مقطع رهایی ملت ایران با ایمان به خداوند بزرگ و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از یوغ رژیم ستمشاهی وابسته به استکبار جهانی است.

حسن نوروزی: مردم،در این روز حماسه تحسین برانگیز دیگری خلق می کنند 3

وی اظهار داشت : نهال پر برکت انقلاب ۳۷ سال پیش با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به بار نشست و منشأ اثرات، خیرات و برکات عظیم مادی و معنوی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی شد و امروز به برکت نظام مقدس و خون شهیدان گرانقدر و در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پیگیری ها و تلاش های مجدانه رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده، دستاوردها و توفیقات بزرگی در به سرانجام رساندن برجام و مذاکرات هسته ای نصیب ملت سرافراز ایران شده که مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آورده است: بی شک مردم متدین و حماسه آفرین این مرز و بوم، به ویژه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی با مشارکت تحسین برانگیز خود همواره در صحنه های مختلف افتخار آفریدند و حضور پرشکوه امت سلحشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفند امسال، باعث شادی دوستان انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان و خلق حماسه ای دیگر خواهد شد.

جنگ با عوامل خارجی مسئله سختی نیست/این منافقان داخل هستند که از همه بدترند
دنبال کنید

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: از مردم آگاه و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می شود همگام با دیگر نقاط ایران اسلامی، در روز ۲۲ بهمن به صحنه آمده و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان خود به ثبت رسانند.

 

منبع: کانال تلگرامی زاگرونا

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi