جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تدوین تقویم انتخاباتی توسط دبیرخانه ستاد انتخابات استان

تقویم انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده است. ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ یکشنبهمعاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: تدوین تقویم انتخاباتی توسط دبیرخانه ستاد انتخابات استان تقویم انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31888
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۳۵

کرونا :

تدوین تقویم انتخاباتی توسط دبیرخانه ستاد انتخابات استان

تقویم انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده است.

تدوین تقویم انتخاباتی توسط دبیرخانه ستاد انتخابات استان 3

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ یکشنبهمعاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

تدوین تقویم انتخاباتی توسط دبیرخانه ستاد انتخابات استان

تقویم انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در اولین نشست ستاد انتخابات تدوین تقویم انتخاباتی توسط دبیرخانه ستاد انتخابات استاناستان کهگیلویه و بویراحمد،گفت:همه امور مربوط به انتخابات مطابق با این تقویم پیش می رود و ستاد انتخابات استان مطابق با این برنامه ی زمان بندی عمل می کند.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه” فتاح محمدی با بیان اینکه این دو انتخابات به دلیل نگاه جهانی به انتخابات ریاست جمهوری و گستردگی کار از اهمیت ویژه ای برخوردهستند افزود: تأمین زیرساخت ها و زیر بنای برگزاری انتخابات لازم و ضروری است.
محمدی،گفت: مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات یکی از شعارهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
وی افزود:با ایجاد امنیت و حفظ سلامت زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم میشود و در این بین صیانت از آرای مردم مانند همیشه واجب است.
محمدی،بر ضرورت حفظ انسجام ستاد انتخابات استان تأکید کرد و گفت: در این راستا تمامی اخبار انتخاباتی از سوی رئیس و دبیر ستاد انتخابات و در پورتال انتخابات استانداری ارایه می شود و مسئولان کمیته ها از مصاحبه با رسانه ها خودداری کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار نیز در این نشست با بیان اینکه پرسمان انتخاباتی ویژه فرمانداران و بخشداران برگزار شده است،گفت: آموزش های مورد نیاز گروه های مختلف در راستای برگزاری انتخابات ارائه شد و مطابق با تقویم آموزشی پیش می رود.
سید کرامت اله کریمی، افزود: هماهنگی و انسجام مسئولان کمیته ها در راستای عملکرد بهتر ستاد انتخابات لازم است.
وی به آسیب شناسی انتخابات توسط کارشناسان اشاره کرد و گفت: آسیب های شناسایی شده در این راستا به ستاد انتخابات کشور اعلام شده است.

نمایشگاه صنایع دستی در آموزش و پرورش برگزار شد
دنبال کنید
*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi