جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

روابط عمومی ها فقط نور چشمی ها دعوت نکنند / خبرنگاری شغل نیست

فرماندار گچساران چند روز پیش گفت: روابط عمومی ها باید در دعوت اصحاب رسانه برای شفاف سازی رسانه ای ، فقط نور چشمی ها  دعوت نکنند و فقط به دنبال  آنان نباشند .   بعضی از انتخاب های سلیقه ای در روابط عمومی ها نشان از حمایت خاص نیست بلکه عصبانیت خود را از انتخاب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31765
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

کرونا :

روابط عمومی ها فقط نور چشمی ها  دعوت نکنند / خبرنگاری شغل نیست

فرماندار گچساران چند روز پیش گفت: روابط عمومی ها باید در دعوت اصحاب رسانه برای شفاف سازی رسانه ای ، فقط نور چشمی ها  دعوت نکنند و فقط به دنبال  آنان نباشند .

 
بعضی از انتخاب های سلیقه ای در روابط عمومی ها نشان از حمایت خاص نیست بلکه عصبانیت خود را از انتخاب ملت که گزینه ای خلاف از تفکر آنان را برگزیده است نشان دهند ، دست به سوی رسانه ای برده و ضمن تفسیر به رای یک طرفه و خلاف واقع از سخنان مسئولین این شهرستان و بعضا استان ، تاریخ را نیز به اجبار تحریف یا که آنکه همانند گذشته کتب های تاریخی را برای افشای بیان واقعیات برای نسل آینده به آتش کشیده اند .

اما غافل از آنند که بدانند سینه های جوانان این ملت و قلم های استوار نویسندگان شریف این خاک و چشم های بینای دانشجویان این مهد لحظه به لحظه درد های که طی این ۸ سال بر عزت و شان سرزمینمادریمان رفته است را به خوبی درک کرده و از یاد نبرده اند و امروز برای اثبات تاریخ باز با آنکه می دانند استواریشان تاوان های زیادی را به همراه خواهد داشت را بیان می کنند تا آیندگان نخوانند که بی عرضگان این برهه از تاریخ ما بوده ایم.

خبرنگاری شغل نیست بلکه علاقه ای که فقط فرد را برای جامعه مثل شمع می سوزاند و در این راه متحمل مشقت های زیادی می شود.

اطلاع رسانی رسالت خطیری که از صدر اسلام مسلمانان در حوادث مختلف از آن برای پیروزی جبهه حق علیه باطل از آن استفاده می کردند.

اقتصاد ایران و هندوستان مکمل یکدیگرند
دنبال کنید

قشری که خیلی از چیزها را می دانند ولی به دلایلی نمی توانند بازگو کنند زیرا برخی ها بلافاصله از آن برای تخریب شخصیت خبرنگاران استفاده می کنند.

اما باید گفت هر چه تکنولوژی و سرعت اطلاع رسانی بالا می رود ،فعالیت خبرنگاری زیر چکمه برخی از حوزه های کاری به خصوص سیاست جان می دهد.

قلم فرسایی پولی با توجه به نبود امنیت شغلی در برخی از رسانه ها و وابستگی آنها به طیف یا گروه های سیاسی به وضوح دیده می شود.

ولی سوال اینجاست چرا صدای فرماندار یک شهرستان باید بالا برود و  از عناصر مرتبط با عرصه رسانه در نظام جمهوری اسلامی ایران گله کند.

دیدگاه حذف رسانه های مستقل و واقع بین در برهه ای که مردم تشنه واقعیت ها هستند در شهرستان گچساران حربه ای جدید برای خاموش کردن موتور اطلاع رسانی رسانه ای شفاف و واقع بینانه است.

دعوت از خبرنگاران مولا بنویس که “فلانی این را بنویس و آن را ننویس”آفت جدیدی در حوزه اطلاع رسانی شهرستان و بعضا استان نیست و حالا هم این رویه به شکل بدتری در ادارات گچساران ادامه دارد.

دعوت زیر پوستی از خبرنگاران طیف سیاسی خاص شگرد جدیدی در حذف خبرنگاران مردمی و واقع بین که این مسئله باعث انتشار اخبار ضد و نقیض در شهرستان شده و بارها مسئولان نسبت به اخبار منتشر شده از رسانه ها به نقل آنها گلایه مند بودند.

دعوت زیر پوستی خبرنگاران از طیف سیاسی خاص ،شگرد جدید حذف خبرنگاران بی طرف و واقع بین شهرستان گچساران که این موضوع  باعث شکاف عمیقی در عرصه اطلاع رسانی شده است بگونه ای که این شکاف ها در طیف مردم بازگو می شود و این برای وجه ی این دولت زیبنده نیست.

فساد در اقتصاد ایران از فاز عادی خارج شده و به ورطه‌ای سیستمی و ساختاری رسیده است
دنبال کنید

 

این بحث سر درازی دارد و حتی جا دارد کمی هم به جلسات و دعوت شدگانش اشاره کرد ولی هیچ وقت نام بردن ریبنده ی مطلبی نیوده و نیست.

 

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi