جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندارگچساران عنوان کرد:دهه فجر فرصت مغتنمی برای ارائه فعالیتها و خدمات نظام و دولت به مردم است /آمادگی کامل شهرستان گچساران برای برگزاری جشنهای پیروزی انقلاب

  به گزارش کرونا نیوز , ؛صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسمات و جشن های باشکوه دهه مبارک فجر با بانک «الله اکبر» و به صدا درآمدن بوق خودروها و زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گچساران آغاز شد. بعد از نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بیش از ۵۰۰ خودرو و موتورسوار از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31736
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

کرونا :

فرماندارگچساران عنوان کرد:دهه فجر فرصت مغتنمی برای ارائه فعالیتها و خدمات نظام و دولت به مردم است /آمادگی کامل شهرستان گچساران برای برگزاری جشنهای پیروزی انقلاب

 

به گزارش کرونا نیوز , ؛صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسمات و جشن های باشکوه دهه مبارک فجر با بانک «الله اکبر» و به صدا درآمدن بوق خودروها و زنگ انقلاب در مدارس شهرستان گچساران آغاز شد.
بعد از نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بیش از ۵۰۰ خودرو و موتورسوار از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجی ، اداره ها و نهاد ها در رژه موتوری بصورت نمادین از فرودگاه گچساران تا گلزار شهداء در حالی که پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را همراه با تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) حمل کردند،سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب (ره) را به خاک ایران اسلامی گرامی داشتند.
در ادامه مدیران دستگاههای اجرایی  با حضور برگزار و شرکت کنندگان رژه موتوری با حضور در گلزار شهدا دوگنبدان نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.
فرماندار گچساران در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهداء انقلاب اسلامی بویژه شهیدان دوران انقلاب اسلامی از آمادگی کامل شهرستان و ستاد دهه فجر گچساران  برای برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
رحیمی  انقلاب اسلامی را نماد تبلور اندیشه های ناب اسلامی دانست و افزود: دهه مبارک فجر یادآور دلاوری ها و شجاعت های دلیر مردان و زنان این مرز و بوم است.
وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در صحنه ادامه داد: تاریخ انقلاب اسلامی، شاهد جانفشانی و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به عنوان هوشمندترین رهبران سیاسی جهان بوده است که این حضور و پشتیبانی مردم از ارزش های نظام و انقلاب مثال زدنی است .
نماینده عالی دولت در شهرستان گچساران  خدمات رسانی به مردم و آگاه نمودن آنها از خدمات نظام را حق قانونی آنها دانست و از مسئولین خواستند تا از با روی گشاده و باز مشکلات مردم را رسیدگی و رضایت آنها را جلب نمایند.
عبدالرحیم رحیمی ابراز داشت : جوانان امروز نسبت به جوانان دهه اول انقلاب اسلامی بیشتر نیازمند آشنایی با انقلاب هستند، زیرا دشمن امروزه در میدان مبارزه علیه جمهوری اسلامی قرار گرفته است و ما به عنوان خدمتگزاران مردم، باید گزارش کرونا نیوز عملکردی از دستاوردهای انقلاب و فعالیتهای خود را به مردم ارائه نماییم و ایام دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای این کار است.
امام جمعه شهر دوگنبدان نیز در این آیین گفت: ۱۲ بهمن سال ۵۷ یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ ایران است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی ابراز کرد: مردم در ۱۲ بهمن ۵۷ با دفاع از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ضربات سنگینی را بر پیکر رژیم شاهنشاهی وارد کردند.
وی بیان کرد: هم اکنون به برکت انقلاب، خون شهدا و جانفشانی شهیدان ایران اسلامی به عنوان جمهوری اسلامی در سراسر دنیا شناخته شده است.
حجازی تصریح کرد: مراسم استقبال سی و هشتمین بهار آزادی با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری برنامه های متنوع تا بعد از ظهر امروز در این شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با توکل بر خدا و همراهی مردم رژیم طاغوت را از صحنه روزگار محو کرد.

معرفی یک سایت برای دانلود سریال game of thrones با دوبله فارسی
دنبال کنید

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi