جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فاز دوم کارخانه آجر دهدشت راه اندازی می‌شود / ایجاد اشتغال بیش از 100 نفر

به گزارش کرونا نیوز , ،عدل هاشمی‌پور  با بیان اینکه برای راه‌اندازی فاز دوم این کارخانه ۵ میلیارد تومان تسهیلات تصویب شده است، افزود: به زودی این اعتبار در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد. وی با بیان اینکه خوشبختانه تجهیزات لازم برای فاز دوم این کارخانه خریداری شده است، گفت: سرمایه‌گذار پس از دریافت تسهیلات باید در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31447
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

کرونا :

فاز دوم کارخانه آجر دهدشت راه اندازی می‌شود / ایجاد اشتغال بیش از 100 نفر

به گزارش کرونا نیوز , ،عدل هاشمی‌پور  با بیان اینکه برای راه‌اندازی فاز دوم این کارخانه ۵ میلیارد تومان تسهیلات تصویب شده است، افزود: به زودی این اعتبار در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تجهیزات لازم برای فاز دوم این کارخانه خریداری شده است، گفت: سرمایه‌گذار پس از دریافت تسهیلات باید در یک برنامه زمان‌بندی فاز دوم را راه‌اندازی کند.
 
هاشمی‌پور با بیان اینکه بعد از پرداخت تسهیلات برنامه زمان‌بندی ساخت فاز دوم کارخانه آجر دهدشت اعلام می‌شود، تصریح کرد: با راه‌اندازی این فاز جدید برای بیش از ۱۰۰ نفر در این کارخانه اشتغالزایی می‌شود.
 
انتهای پیام/۲۰۰
 

فاز دوم کارخانه آجر دهدشت راه اندازی می‌شود / ایجاد اشتغال بیش از 100 نفر 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi