یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

عبدا… نژاد : پیروزی بر استقلال تمام شد، فکر بازی‌های بعدی هستیم

منوچهر عبدا… نژاد در گفتگو با , افزود: بچه‌ها در بازی با استقلال خیلی خوب بودند و توانستیم دو گل پیش بیافتیم ولی در ادامه، بارندگی شرایط را به سود حریف ما تغییر داد که بازی مستقیم انجام می داد در حالیکه بچه های ما بیشتر روی زمین و تاکتیکی بازی می‌کنند. وی ادامه داد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30229
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

کرونا :

عبدا… نژاد : پیروزی بر استقلال تمام شد، فکر بازی‌های بعدی هستیم

منوچهر عبدا… نژاد در گفتگو با , افزود: بچه‌ها در بازی با استقلال خیلی خوب بودند و توانستیم دو گل پیش بیافتیم ولی در ادامه، بارندگی شرایط را به سود حریف ما تغییر داد که بازی مستقیم انجام می داد در حالیکه بچه های ما بیشتر روی زمین و تاکتیکی بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال تلاش در خور توجهی انجام دادند ولی بچه های ما در نهایت کنترل بازی را در اختیار داشتند و تعویض ها هم جواب داد ضمن آنکه یه پنالتی رو از دست دادیم. اگه شرایط هوا به هم نمی ریخت امکان پیروزی با تفاضل گل بیشتر وجود داشت.

عبدا… نژاد خاطر نشان کرد: تیم خوبی داریم تا اینجا یک بازیکن به بزرگسالان معرفی کرده ایم و نفرات دیگری داریم حتما آینده درخشانی خواهند داشت. این بازی هم تمام شد. حالا به فکر بازی های بعد هستیم. تیم های مقابل ما هر قدر قویتر بوده اند بچه ها توانایی بیشتری از خود نشان داده اند.

منبع : باشگاه پرسپولیس / پیروزی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi