شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

باشگاه پرسپولیس میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت

به گزارش کرونا نیوز سایت رسمی باشگاه، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، میلاد خاتم‌النبیین حضرت رسول اکرم (ص) که به نیکی روز اخلاق و مهرورزی نام گرفته است و ولادت امام جعفر صادق (ع) را به مسلمانان جهان، ملت ایران و بویژه هواداران پرسپولیس تبریک گفت. در این پیام آمده است: زیباترین روزهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30191
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

کرونا :

باشگاه پرسپولیس میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت

به گزارش کرونا نیوز سایت رسمی باشگاه، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، میلاد خاتم‌النبیین حضرت رسول اکرم (ص) که به نیکی روز اخلاق و مهرورزی نام گرفته است و ولادت امام جعفر صادق (ع) را به مسلمانان جهان، ملت ایران و بویژه هواداران پرسپولیس تبریک گفت.

در این پیام آمده است: زیباترین روزهای سال را سپری می‌کنیم. هفته‌ای که جهان اسلام به آن می‌بالد. هفته وحدت که یادگاری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و فصل‌الخطابی برای پایان دادن به بسیاری از مصیبت‌های جهان اسلام است. روزهایی که با سالروز ولادت حضرت محمد (ص) خاتم پیام‌آوران الهی فرصت خوبی برای اخلاق و محبت دوباره است، برای حاکم شدن شرافت انسانی که با عقل و درایت مجالی برای پایان دادن به بسیاری از دردهای بشری باشد. روزهایی که با ولادت پیام‌آوران الهی عجین شده است تا شاید فرصتی باشد برای توجه به همه آنچه که خداوند متعال و پروردگار کریم و بخشنده برای بشریت نازل کرد و باید با اندیشه‌ای عمیق به سمت و سوی آنها حرکت کرد. همچنین روز میلاد ششمین چراغ امامت، حضرت امام جعفر صادق (ع) که ادامه نور پرفیض نبوت است و امید است که به یاد ما آورد با خود و بندگان خداوند یکتا صداقت در پیش بگیریم و با محبت، مهربانی، عقلانیت، کرامت و صداقت پیروانی رستگار برای آن بزرگان باشیم.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این روز و اعیاد عزیز و زیبا را به عموم مسلمانان جهان، ملت شریف ایران و هواداران  پرسپولیس تبریک می‌گوید.

منبع : باشگاه پرسپولیس / پیروزی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi