سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون برنامه ریزی از اجرای طرح نو مشاغل خانگی و کارآفرینی خبر داد

دکترحسن نوروزی در شورای اشتغال استان، از مزایای این طرح اشتغال زیاد با سرمایه گذاری کم، زود بازدهی آن و فراگیر بودن آن در همه مناطق شهری، روستایی و عشایری عنوان کرد. وی با بیان اینکه، برای اجرای این طرح، مشاغل کارگاهی کوچک و خانگی با توجه به شرایط و استعدادهای هر منطقه در استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14514
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

دکترحسن نوروزی در شورای اشتغال استان، از مزایای این طرح اشتغال زیاد با سرمایه گذاری کم، زود بازدهی آن و فراگیر بودن آن در همه مناطق شهری، روستایی و عشایری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه، برای اجرای این طرح، مشاغل کارگاهی کوچک و خانگی با توجه به شرایط و استعدادهای هر منطقه در استان شناسایی می شود، اظهار داشت: پیش نیازآن فراگیری آموزش های لازم کسب کار است.

نوروزی اظهار داشت: استان به عنوان یکی از هشت استان پایلوت برای اجرای این طرح از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب شده و جهاد کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن مشاغل خرد محلی را شناسایی و برای حمایت به کارگروه اشتغال استان معرفی کند.

نوروزی بیان اینکه از دیگر اهداف این طرح توسعه اشتغال استان و رفع مشکلات و نواقص طرح های پیشین می باشد، گفت: نهادهایی به عنوان حمایت کننده و پشتیبان نیز از این طرح های خرد از نظر مالی، بازاریابی، آموزش، تولید و صادرات پشتیبانی می کنند.

به گفته معاون برنامه ریزی، توسعه و اشتغال استانداری، این مشاغل در زمینه های کسب و کار خانگی، حوزه کشاورزی، هنری، پزشکی، تولید، خدمات عمومی، خدمات مشاوره و فناوری اطلاعات است.

دکتر نوروزی یادآورشد، uni2 یا سازمان توسعه صنعتی ملل متحد یک سازمان تخصصی سازمان ملل متحد است که مقر آن در وین قرار دارد و هدف اصلی این سازمان بهبود و شتاب بخشی به توسعه صنعتی در کشورهای در حال توسعه و یا اقتصادهای در حال گذار و توسعه روابط صنعتی بین المللی است.

لزوم توجه به حل مشکلات مادی کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد
دنبال کنید

وی تصریح کرد: این سازمان تفاهم نامه ای دارد تا مزیت های رقابتی کشورها شناسایی و توسعه یابد و ایران اسلامی مشمول این تفاهم نامه بوده و کهگیلویه وبویراحمد از مجموع هشت استان در کشور است که به این منظور انتخاب و مورد حمایت قرار می گیرد.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi