مستند فاخر “رویای سرزمین چهارفصل”  اثری ارزشمند برای معرفی جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است .

انتخاب مستند سرزمین چهارفصل به عنوان بهترین مستند
به گزارش خبرنگار کرونانیوز ؛ با حضور معاونت فرهنگی و گردشگری کشور آقای رحمانی موحد ، علی لایق زاده در معرفی تمدن زیبایی و گردشگری ایران لایق دریافت دیپلم افتخار و تندیس شد.
علی لایق زاده ، به خاطر ساخت فیلمهای انسان دوستانه  پیش از این ، از طرف مجامع خیریه رسانه ها و دانشگاه تهران به عنوان بنیان گذار سینمای انسان دوستانه ایران معرفی شد.
علی لایق زاده پیش از این نیز از طرف پیسکسوت هنر و سینما استاد عزت الله انتظامی مورد تقدیر قرار گرفت.استاد انتظامی کتاب خاطراتش را به امضای شخصی مزین و به این فیلمساز موفق کهگیلویه ای اهدا کرد.

این فیلم در ۱۹ قسمت ۱۰ دقیقه ای ساخته شده است که در آن معرفی ۱۹ مکان تفریحی، تاریخی و مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد در قاب تصویر آمده است و بازیگران مطرح کشوری در آن حضور دارند.

“علی فتح لایق زاده” فیلمساز برجسته کشور و دارنده جایزه کارگردانی بهترین فیلم مستند که کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است، با اعلام خبر فوق گفت:

خوشبختانه و به لطف خدا این اثر برای معرفی زیبایی های استان دیدنی کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در همه موارد کیفی توانست نمره عالی بگیرد.

فیلمساز برجسته کشور افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این اثر از شبکه های ملی صدا و سیما پخش شود تا هموطنان عزیزمان از استعدادهای این استان در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی آگاهی یابند.

ضرورت ارتقای روابط پارلمانی و علمی ایران و مالزی
دنبال کنید

کارگردان فیلم مستند رویای سرزمین چهارفصل بیان داشت: این فیلم قطعا تاثیر زیادی در معرفی استان خواهد داشت و ثمرات ان را بزودی مشاهده خواهید کرد کما اینکه بازیگران و عوامل غیربومی فیلم که به استان سفر کرده بودند با دیدن مناطق استان و صمیمیت و صفای مردم، بارها در محافل مختلف خبری به نیکی از کهگیلویه و بویراحمد یاد کرده اند.

لایق زاده تاکید داشت: از حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، استاندار محترم و سختکوش استان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، و همچنین معاونین محترم استاندار بخصوص معاون برنامه ریزی و مدیرکل بودجه استانداری و سایر عزیزان در مجموعه استانداری و نیز مجموعه میراث فرهنگی کمال قدردانی و تشکر را دارم.

وی در پایان افزود: این اثر متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد و مردمان خوب این دیار است و لازم می دانم از همکاری و همیاری مردم عزیز و شریف جای جای استان که در ایام فیلمبرداری با مهمان نوازی و همکاری های خود در تولید این اثر مار را یاری کردند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

IMG-20150522-WA0029 IMG-20150522-WA0030 IMG-20150522-WA0031 IMG-20150522-WA0032