جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیمارستان ۳۵ تختخوابی بهمئی با حضور استاندار کلنگ زنی شد

دکترسیدموسی خادمی در سفر دو روزه خود به شهرستان های بهمئی، گچساران و چرام در آیین کلنگ زنی بیمارستان ۳۵ تختخوابی شهرستان بهمئی شرکت کرد و در آین مراسم گفت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت شایسته است و به تبع آن این استان هم مراحل خوبی را در این حوزه طی می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14466
تاریخ انتشار : شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

دکترسیدموسی خادمی در سفر دو روزه خود به شهرستان های بهمئی، گچساران و چرام در آیین کلنگ زنی بیمارستان ۳۵ تختخوابی شهرستان بهمئی شرکت کرد و در آین مراسم گفت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت شایسته است و به تبع آن این استان هم مراحل خوبی را در این حوزه طی می کند.

 دکترخادمی اظهار داشت: هم اکنون بیمارستان های ۲۰۰ تختخوابی یاسوج، ۹۶ تختخوابی گچساران، ۳۲ تختخوابی باشت، دو بیمارستان ۱۱ و هشت تختخوابی سوختگی در یاسوج و گچساران را در دست اجرا داریم که با بهره برداری  از این بیمارستان ها مشکلات حوزه سلامت کاهش چشمگیری خواهد داشت.

استاندار با بیان اینکه، بیمارستان بهمئی در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع در سه طبقه با اعتبار کلی ۱۵ میلیارد تومان، احداث می باشد، افزود: امسال برای این بیمارستان و آغاز فاز اول آن سه میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گفته استاندار، این بیمارستان شامل بخش های عمومی، داخلی، اطفال، زنان  و رادیولوژی می باشد.

استاندار همچنین در سفر به شهرستان گچساران در اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی «مشک و ملار» در سرآبننیز گچساران، آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با آیین و سنت های  اصیل بومی، محلی و زنده نگه داشتن آنها را با اهمیت دانست.

در این آیین که دکتر تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی هم حضور داشت، دکتر خادمی با تبریک سالروز میلاد حضرت امام حسین(ع)، روز پاسدار و میلاد حضرت امام سجاد (ع) و میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، گفت: متولیان امر با برگزاری جشنواره های مختلف برای شناسایی و معرفی بازی های محلی و ورزش های روستایی  و عشایری در این استان تلاش کنند.

تشکر ویژه امام جمعه باشت از حضور بابصیرت مردم علیه آشوبگران/فتنه اخیر خارج از کشور اداره می شد
دنبال کنید

دکتر خادمی با تبریک سوم خرداد روز مقاومت، ایثار  و پایداری سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره ها در شناسایی و شکوفایی استعدادها، سلامت جسمی و روحی و در شادی و پویایی مردم  بخصوص جوانان موثر است.

در این سفر دو روزه که مهندس نیک اقبالی معاون عمرانی، موحدپور مدیرکل حوزه استاندار، علی پور مدیرکل حراست و باقرزاده مدیرکل روابط عمومی استانداری و جمعی از مدیران استانی حضور دارند، استاندار از طرح آبرسانی به دشت لیشتر گچساران بازدید کرد و گفت: با تکمیل این طرح یکهزار ۲۰۰ هکتار از اراضی این استان از دیم به آبی تبدیل و در تولید و اشتغال موثر است.

دکتر خادمی در ادامه سفر دو روزه خود امروز به شهرستان چرام سفر کرده است و در همایش روز جانباز شرکت می کند.

ج/۲۳۸

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi