پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و جانباز

سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که مقتدای انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان روز پاسدار و جانباز یاد نمود. پاسداران انقلاب اسلامی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14465
تاریخ انتشار : شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که مقتدای انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان روز پاسدار و جانباز یاد نمود.

پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سید الشهداء(ع) در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و حماسه آفرینی های آنان در طول ۸ سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک نخواهد شد و امروزه نیز در عرصه های متنوع نظامی، فرهنگی تولید علم و فناوری با حضور فداکارانه و خستگی ناپذیر خود، امنیت ، آسایش و سرافرازی را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پایدار نمودند.

جانباز تجسم عینی ایثار، مردانگی و از خود گذشتگی است، کسی است که به قصد جهاد و قرب الی ا… از دنیا رسته است و برای نجات جامعه خود از چنگال اهریمن بی ایمان جهاد می کند و شهید زنده ای است که در میان ماست و در حصرت وصال به سر می برد و در اشتیاق پرواز به ملکوت و اتصال به حق می سوزد.

اینجانب اعیاد خجسته را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهیدان والا مقام در ضل توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، با بهره گیری از اندیشه های امام راحل و در پرتو منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

افزایش لحظه‌ای قیمت صنوف در کهگیلویه/ چه کسی پاسخگوی بازار رها شده دهدشت است؟
دنبال کنید

 

سید موسی خادمی

استاندار

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi