جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور بزرگان انرژی جهان در اجلاس نفت و گاز

بزرگان انرژی جهان در عمان گردهم می‌آیند. به گزارش پایگاه اینترنتی استریت اینسایدر، اجلاس نفت و گاز ٢٠١۵ منطقه دریای عرب در روزهای ٢۶ و ٢٧ می (۵ و ۶ خرداد) در هتل اینترکنتینانتال مسقط، پایتخت عمان برگزار می‌شود. این نشست را IRN برگزارکننده نشستهای جهانی با حمایت و تایید وزارت نفت و گاز عمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14343
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
بزرگان انرژی جهان در عمان گردهم می‌آیند.

به گزارش پایگاه اینترنتی استریت اینسایدر، اجلاس نفت و گاز ٢٠١۵ منطقه دریای عرب در روزهای ٢۶ و ٢٧ می (۵ و ۶ خرداد) در هتل اینترکنتینانتال مسقط، پایتخت عمان برگزار می‌شود. این نشست را IRN برگزارکننده نشستهای جهانی با حمایت و تایید وزارت نفت و گاز عمان در سطح مقامهای ارشد برگزار می‌کند.


بر اساس این گزارش، در این رویداد دو روزه مجموعه‌ای از نشست‌های مختلف در زمینه توسعه پایدار حوزه‌های نفت و گاز، چشم‌انداز اکتشاف و استخراج در کشورهای عمان، پاکستان، هند، سومالی و یمن برگزار خواهد شد. همچنین درباره استحصال نفت به روش EOR و راهکارهای سازگار با محیط زیست برای توسعه میادین نفت و گاز بحث و گفت‌وگو خواهد شد.


در میان هیئت‌های نمایندگی که در نشست عمان حضور خواهند یافت، می‌توان به شرکت‌های توتال، شرکت اکتشاف و استخراج نفت عمان، پرمیر اویل، عمان ال‌ان‌جی، آنادارکو، پتروگس، ام او ال، فاکس پترولیوم، شرکت نفت و گاز یمن، اولکس و برخی دیگر اشاره کرد.


فدراسیون نفت هند، انجمن خاورمیانه، انجمن مهندسان عمان و انجمن بین‌المللی گاز از حامیان این اجلاس به شمار می‌روند. از سوی دیگر، شرکت سولارلایت که در زمینه ارائه راهکارهای سازگار با محیط زیست تخصص دارد، از حامیان مهم این اجلاس است.


دریای عرب گستره آبی پهناوری است که از شمال به دریای عمان و از جنوب به اقیانوس هند می‌رسد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi