جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رایحه تدبیر و امید در دانشگاه های آذربایجان غربی بویی ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ نقش دانشگاه و تشکل های دانشجویی به عنوان یک ستون قدرتمند در پیشبرد اهداف دولت و تربیت نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و چه بسا در روز های آغازین مبارزه با شاه و پیروزی انقلاب اسلامی، این امر به وضوح قابل لمس بود. **

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13918
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ نقش دانشگاه و تشکل های دانشجویی به عنوان یک ستون قدرتمند در پیشبرد اهداف دولت و تربیت نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و چه بسا در روز های آغازین مبارزه با شاه و پیروزی انقلاب اسلامی، این امر به وضوح قابل لمس بود.

** از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم؛ متاسفانه برخی افراد نمی گذارند تا صدای پای تدبیر و امید در دانشگاه ها شنیده شود که در این راستا با چاپ بنر ها و نشریات به صورت مستمر در فضای دانشگاهی، سعی در تخریب دستاورد های دولت با بودجه دولتی دارند.

** باید از مسئولین دانشگاهی سوال کرد، که چرا علیرغم سخت گیری های فراوان در دادن مجوز برای برنامه های تشکل های دانشجویی، نه تنها زمینه را برای اجرای برنامه های برخی نهاد ها در فضای دانشگاهی هموار می کنند، بلکه بودجه کلان دولتی را نیز برای جولان دادن این نهاد ها در فضای دانشگاهی اختصاص داده اند.

** اخیراً در دانشگاه های آذربایجان غربی، بودجه خاصی به جریانات خاص اختصاص یافته تا عملکرد دولت یازدهم را زیر سوال ببرند؟ دلیل آن چیست که امکانات و فضای دانشگاهی را در اختیار افرادی قرار میدهند که کاسه دلواپسی به دست گرفته و منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح می دهند.

اگر بنا به اجرای برنامه های دانشجویی است چرا باید فرق قائل شد؟! آیا باید قبول کرد که عده ای با لباس دولت تدبیر و امید در دانشگاه ها بساط اقتدار گرایی پهن کرده و در سفره های حق الناس دوستان خود را جای میدهند؟
به گزارش نسل خرداد، در دانشگاه های آذربایجان غربی هنوز هم همانند هشت سال دولت گذشته، خبری از عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی نیست و فضا برای فعالین دانشجویی روز به روز محدودتر می شود.

پایگاه خبری تحلیلی

برگزاری اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی در 4 و 5 آبان ماه
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi