پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

هفته معلم فرصت مناسبی است تا شخصیت شهید مرتضی مطهری تجلی یابد

 خطیب جمعه گچساران گفت: تیم مذاکره کننده کشور به خوبی و هوشمندانه از حق مسلم ملت ایران در زمینه استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای دفاع کرد. حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: اکنون تمام دنیا پذیرفته اند که دستیابی و استفاده از انرژی صلح آمیز هسته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13719
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

کرونا :

هفته معلم فرصت مناسبی است تا شخصیت شهید مرتضی مطهری تجلی یابد

 خطیب جمعه گچساران گفت: تیم مذاکره کننده کشور به خوبی و هوشمندانه از حق مسلم ملت ایران در زمینه استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای دفاع کرد.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: اکنون تمام دنیا پذیرفته اند که دستیابی و استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای حق مشروع کشور و ملت ایران است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکنون با رهنمودهای راهگشای خود تمام نقشه های شوم دشمنان علیه ایران در زمینه مساله هسته ای را خنثی کرده اند.

حجاری با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و تایید عملکرد آنها، اظهار کرد: اعضای این تیم باید قدردان چنین حمایت هایی باشند.

وی عنوان کرد: غربی ها در زمینه مساله انرژی صلح آمیز هسته ای ایران مدام بهانه تراشی و کارشکنی می کنند و نمی دانند که ملت ایران یک رهبر آگاه دارد.

حجازی ابراز داشت: کشورهای مختلف دنیا فهمیده اند که ملت ایران هرگز زیر بار زورگویی غربی ها نخواهند رفت.

خطیب جمعه گچساران افزود: کارگران کم توقع ترین و پرتلاش ترین قشرهای جامعه هستند و در رونق اقتصادی کشور نیز نقش بسزایی دارند.

حجازی گفت: حفظ تعادل در حمایت از کارگر و کارفرما راهکاری مناسب برای اجرای عدالت اجتماعی و توسعه تولید ملی محسوب می شود.

وی با اشاره به نقش کارگران در سازندگی و خودکفایی کشور، بیان کرد: توجه جدی مسوولان اجرایی به کارگران و حمایت هر چه بیشتر از آنان ضروری است.

حجازی نقش کارگران در افزایش تولید ملی را تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: کارگران تاکنون در خودکفایی اقتصادی کشور نقش غیر قابل انکاری ایفا کرده اند.

هشدار جدی سید نعمت قادری به برخی افراد و گروههای سیاسی در گچساران
دنبال کنید

وی با اشاره به مقام شامخ معلم، عنوان کرد: هفته معلم فرصت مناسبی است تا شخصیت شهید مرتضی مطهری و تاثیر اندیشه های او در معلمان، دانشجویان، طلاب و سایر قشرهای جامعه بیش از پیش تجلی یابد.

حجازی ابراز داشت: هر چند به راحتی نمی توان حق خدمات معلمان را ادا کرد اما هر فردی باید در حد توان خود در این راستا گام برداشته و از تلاش های معلمان قدردانی کند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi