جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دکترتاجگردون:ما جماعتی هستیم که می گوید زنده باد مخالف من

«به بهانه استقلال ، آزادی از بین نرود» «مهندس آرش حبیبی» دبیر استانی حزب مردم سالاری : در آستانه میلاد مظهر علم وشجاعت وبا یاد نام امام خمینی (ره) وبنیان گذار انقلاب اسلامی و درود به روح شهدا وبا سلام به رهبر همایش حزب مردم سالاری. تقارن این روز با روز کارگر و روز معلم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13707
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲:۴۷

کرونا :

دکترتاجگردون:ما جماعتی هستیم که می گوید زنده باد مخالف من

«به بهانه استقلال ، آزادی از بین نرود»

«مهندس آرش حبیبی» دبیر استانی حزب مردم سالاری :
در آستانه میلاد مظهر علم وشجاعت وبا یاد نام امام خمینی (ره) وبنیان گذار انقلاب اسلامی و درود به روح شهدا وبا سلام به رهبر همایش حزب مردم سالاری.

تقارن این روز با روز کارگر و روز معلم را به فال نیک گرفته و از طرف حزب مردم سالاری روز معلم را به مدرسان آموزش و پرورش تبریک می گوییم وبه اصل بدیهی توجه به منزلت مقام معلم توجه به جامعه است دیده منت می گذارم..
روز کارگر را به جامعه کار تبریک گفته وامیدواریم دردولت تدبیر وامید توجه به کارگر برای انبوه جوانان جویای کار صورت گیرد.
دبیران واعضای محترم احزاب وتشکلها ی سیاسی ومدیران ورئسای دانشگاه ورئسای حزب مردم سالاری استان
برادر عزیز و متعهدم دکتر مصطفی کواکبیان ، با نطق های آتشین در مجلس هشتم و در عرصه غربت اصلاح طلبان یک تنه پرچم اصلاحات را با پیام «اصلاحات زنده است» بالا نگه داشت و با تلاش این بزرگمردان وتوجه دولت تدبیر وامید شاهد اتفاقات جدید خواهیم بود.
دکتر غلامرضا تاجگردون رئیس محترم کمیسیون بودجه افتخار استان و کشور وافتخار اقتصاد کشور
در فضایی متفاوت وشرایطی امیدبخش و با گشودن فضایی آکنده از امید در حوزه فعالیت احزاب ، با وعده و قول رئیس جمهور روحانی امید فعالیت است.
۱-ایجاد زمینه های توسعه و تحقق احزاب سیاسی در سطح ملت و دولت تحریم جرم سیاسی در چارچوب قانون اساسی
۲-فراهم نمودن امکان تشکل های سیاسی ، راه پیمایی و حمایت احزاب
که بسیار امید واریم در قالب برنامه اجرایی دولت عملیاتی شود
حزب مردم سالاری ، با هدف ، کاشت ، داشت و برداشت موارد و اهدافش به وجود آمده .حزب مدرسه سیاست است و سیاست ورزی بدون حزب بی راهه رفتن است .
سیاسی نگه داشتن فضا ، یگانه راه پیشگیری از فاجعه است .احزاب فضای عمومی را زنده و پویا ساخته وبا خلاقیت ، معانی جدید وتازه بگشایند ، راه را بر ارعاب ببندند وخلق چنین فکری کار حزب است نه افراد .ارزش بنیادین احزاب کنونی ارزش قابل توجه انقلاب است . حزب مدم سالاری ، به عنوان حزبی فراگیر و دفاتر مشخص و تعداد زیادی از افراد و روزنامه مردم سالاری با وجود همه مشکلات و موانع با تمام رویدادهای اجتماعی اعلام حضور نموده واصرار دارد در تعامل سیاسی اتحاد باشد.
آری؛
« آموخته های ما بر صبر است ونیش عقرب از سر » از فرماندار محترم شهرستان گچساران کمال تشکر دارم از مدیریت آموزش و پرورش و پرسنل مدرسه پسرانه شاهد از نیروهای امنیتی و انتظامی و از مسیول کمیته اجرایی حزب (میلاد محمدی) کمال تشکر دارم.
مصطفی کواکبیان دبیر حزب مردم سالاری :
بسیار خوشبختم در جمع جوانان و عزیزان شهرستان گچساران هستم . مردم این دیار سوابق بسیار درخشانی در خدمت به اسلام ایران و منطقه داشتند. در آستانه میلاد حضرت علی (ع) افتخار حضور در جمع شما را دارم و به همه پدران روز پدر را تبریک می گویم و به قشر زحمتکش عرصه تولید روز کارگر را تبریک می گویم . از مدیران واساتید استانی شهرستانی که افتخار حضور دارند و حزب مردم سالاری استان که تدارک چنین همایشی را دیدند به خصوص دبیر استانی مهندس آرش حبیبی ، نماینده پر قدرت و توانمند و اصلاح طلب شما دکتر تاجگردون افتخار کشور و مجلس هستند و رییس کمیسیون تلفیق که توانمندیهای خود را ثابت کرد.
در آستانه ولایت حضرت علی (ع) از نهج البلاغه روایتی عرض می کنم:
نهج البلاغه اخو القرآن نامگذاری شده و فرازهایی نیکو دارد و آنطور که به قرآن توجه داریم باید به نهج البلاغه هم توجه کنیم.خطبه معروفی از نامه های بلند امام علی (ع) و فرمانش به مالک اشتر است در آن زمان ۴ وظیفه برای حاکمیت و دولت بر می نشاند ۱۲۰۰ سال قبل این کلمات را گفتند گویی برای امروزیان درج شده است:
مردم ، دولت ، حاکمیت ، صاحبان قدرت واجتماع ۴ وظیفه اصلی بر گردن معیشیت واقتصاد مردم دارند
۱-باید خراج ومالیات را دولتمردان جمع آوری و به عدالت قسمت کنند، مثل گودالی که قطرات باران در آن جمع می شود .
دومین وظیفه تامین امنیت در کنار اقتصاد و جهاد با دشمنان امنیت چه داخلی و چه خارجی .یکی از فعالیتهای دولت در عرصه نبرد دیپلماسی و تامین امنیت است متاسفانه تحریمهای ظالمانه ای که علیه ما در دولتهای نهم ودهم تحمیل شد بسیار به ما ضربه زد.
ما در مجلس هشتم هر چه گفتیم علیه ما قطع نامه صادر می کردند و جواب دولتمردان آن دوره این بود
« آنقدر قطع نامه صادر کنند تا قطع نامه دانشان پر شود.»
چند قطع نامه ظالمانه شورای امنیت سازمان ملل علیه ما صادر کرد.تحریم های اروپا ، کنگره آمریکا و دولت آمریکا علیه ما صادر شد و پس از صدور آن حاضر بر لغو آن نیستند.برخی دوستان فکر می کنند اصلاحات از دوره خاتمی شروع شده اصلاحات در متن دین است .حتی در نهج البلاغه هم اصلاحات هست .

اقتصادمقاومتی :تولید ،اشتغال از منظر مدیریت جهادی در سال ۹۶
دنبال کنید

پس از ۳۵ سال انقلاب اسلامی ، باید به اخلاق محوری اهمیت دهیم .شعار من ایجاد دولت اخلاق و کابینه اخلاق محور است.اصل ۱۲۱ قانون اساسی سوگند به پاسداری اخلاق اجتماعی است.ما ادعای مردم سالاری دینی داریم و یک پله بالاتریم.برای تامین دولت رفاه اصلاح طلبان باید اصولی را رعایت کنند واصولگرایان برای ادامه باید اصلاح طلبانه رفتار کنند .ما در مجلس نهم لیست انتخاباتی تهیه کردیم.باید به نابه سامانی ها و ناروایی ها سامان داد.از جمله اهداف دولت از نگاه امیر المومنین اصلاحات است.

سازندگی وپیشرفت جامعه در زیر ساخت ها غیر از بحث اقتصاد ومعیشیت مردم است و باید به عدالت رعایت ورفتار شود.یکی از زمینه های اصلاح جامعه توجه به زیر ساختهای اجتماعی است. در مبحث معلمها و حقوق احقاق نشده بحث تبعیض و عدالت است . به میزان پیشرفت و سازندگی برای موفقیت باید بحث عدالت را در پیش بگیریم.اگر قرار است عدالت جدی باشد ، باید از ورود پولهای کثیف جلوگیری کرد.

دلواپسان اجازه بدهند تیم مذاکره کننده که مورد تایید رهبر است ، مورد اعتماد مردم است و با رای مردم واعتماد نظام اوضاع را رصد کنند تا موارد اصلاح شود.مصوبه کنگره آمریکا حرف بی ربطی است ، ما با ۵ +۱ مذاکره می کنیم و ارتباطی با دولت وکنگره آمریکا ندارد و امید است به نفع منافع ملی ایران تمام شود ، به شرط آنکه آنان که می خواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند دست بردارند.

مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه را در جمع سپاه ذکر نمود.مذاکره برد برد یعنی منافع دو طرف . به دوستان توصیه می کنم یکی دو ماه اجازه بدهند مذاکرات صورت بگیرد و برای دلسوزی مردم تلاش کنند با تلاش مردمی این اتفاق می افتد.در مورد طرح استانی شدن ، نظر ما این است احزاب در این کشور تقویت شوند .وحدت استانی +کم شدن هزینه دولت ، مشارکت بیشتر و رقابت بهتر خرید وفروش رای کم می شود .
در پایان من قولی جهت شرکت در دانشگاه یاسوج نداده بودم وتوضیحات را به تشکل راه امید دادم که به سایتها اعلام نمایند.
سخنرانی دکترغلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای باشت وگچساران :
«تمام شیعیان جهان ، طالب مهر هستند»
با درود به روح پر فتوح امام خمینی ( ره ) پیر و مراد ما که نفس گرمش ایران را پاینده کرد. درود به روح شهدای انقلاب اسلامی
ایام مزین به روز شورا که از افتخارات دولت اصلاحات است .اصل فضای حضور ما از میزبان تا میهمان به نیت مشترکی است با دیدگاهی متفاوت.
در جامعه ما این نشستها یک گیر اساسی دارد که نمودش را در این نشست دیدید ایجاد انحراف ، به واسطه زور و زر و ثروت .نداشتن آن چیز که مولای متقیان از آن می ترسید ، ریا وتزویر. ریشه حل مسا ئل چه در علم و تجربه در وجود نهادهای مردمی واحزاب هستند که موجب ترقی و رهایی از مشکلات است .

نکته سخنان دکتر کواکبیان :بحث انتخابات استانی است ، اگر اعتقاد به جمع آراء مردمی داریم ، باید به آن رای دهیم. برای این مبحث دو گروه مخالف بودند که اصلاحطلبان واصولگرایان عاقل به آن رای دادند .
دلیل عدم پاسخگویی به خواسته های مردم ، نبود احزاب است و عدم تطبیق مجلس و عدم پاسخگویی صحیح همه از نبود احزاب شکل می گیرد. فرهنگیان ومعضل احقاق حقشان را چه کسی پاسخگوست : دولت ؟ملت؟ کارگزار؟ نماینده؟
اینها نگاهی است که به اشتباه رخ داده است .با حذف همدیگر، مسیر درستی انتخاب نمی کنیم ، شک نکنید ما اصلاح طلبان موجب پدیده ی احمدی نژاد شدیم. رفتار ما ، کردار ما ، عملکرد و تعرض ما به عدول خیلی از تفکرهای ما و کسان دیگر برموج سوار شدند و این موج بر ما چیره شد.

آغاز عملیات سنگ‌ فرش بلوار شفا شهرستان باشت
دنبال کنید

اعتراض این دو خواهر که شعار ضد ولایت فقیه سردادند نتیجه عملکرد ضعیف ماست ، ضد بسیج ؟ ضد دین ؟ ضد رهبر ؟ برگردیم به خودمان . امنیت نباشد در شرایطی که قدرت سیاسی داریم حق صحبت نداریم و این شده اصلاح طلب و ضد امنیت.احمدی نژاد حضور و ظهورش به دلیل ماست ، اما آمدن روحانی دلیلش او نبود. راه روحانی فرصتی دوباره ، برای برگرداندن قطار به ریل جدید اتفاقات نوین است.
در سخنان رییس جمهور نکته مهمی بود:
مگر فقط باید چرخ هسته ای بچرخد ؟باید چرخ اقتصاد در زندگی بچرخد .
دانشگاه ما وقشر جوان آزادی می خواهند . روحانی و انتخاب این دولت ، برای انتخاب یک مسیر متفاوت است. با حالت ارتجاء و واپسگرا فرق داریم.

به هر دیواری خوردیم ایست نکنیم . ما نظامی بر اصولی که قانون اساسی تعریف کرده داریم. برای قبول اصلاحطلبی باید این نظام را قبول داشته باشیم. اگر ضد ولایت فقیه باشم ، ضد نظام اسلامم. ما اصلاح طلب هستیم چرا؟هدف داریم ، ایده داریم ، منتخب مردمیم. ما باید بدانیم اگر اصلاح طلبیم تعدی به حقوق دیگران گناه است. حق ما و حق اصولگراها حق صحبت است و تعدی به آن گناه است ، هم شرع می گوید و هم قانون اساسی ، حتی اگر در منظر اخلاق و فکر گرفتن حق باشد هم گناه است.
۱۸۳ رای مثبت و ۱۳ رای منفی نتیجه اش انتخاب ما و کرسی خدمت به ملت ایران به چه حقی اجازه داریم با پول زور دیگران را کنار بزنیم؟

اصلاح طلب بلید به روز باشد. نباید با خاطره هامان زندگی کنیم. باید از مهلکه های پیش رو بگذریم. باید بدانیم اگر علاقه به تغییر نداریم فراموش می شویم. باید به دنبال تغییر و متناسب به شرایط تغییر کنیم.و هر کس نخواهد فراموش می شود.باید بپذیریم آن چیزی که جامعه را آشفته می کند و باعث سستی پایه های جامعه و عدم اعتماد است دروغ است .دروغ موجب شکلگیری ریا می شود.برای عزت مندی دروغ را از جامعه دور کنیم.

ما برای ساختن دیوارهای متعدد به پل هم نیازمندیم.اگر پل نباشد در همان دیوارها محبوس می شویم . جهان در حال گذر است و سرعت بیشتر کاهنده را می بلعد. اگر غبطه نخوریم ، پشت پا نزنیم ، پیشرفت کنیم.
ما جماعتی هستیم که می گوید : «زنده باد مخالف من »

پیام استراتژی ایجاد اعتماد است .اصلاح طلبی یک شخص نیست حتی خاتمی ، بلکه یک حرکت است. نگرش و آینده نگری ، شعار اصلاح طلبی است و پیشبینی نباشد اصلاحطلبی رخ نخواهد داد .
آنهایی که فکر می کنند اصلاح طلبی تهدید جامعه است در اشتباهند .آینده سیاسی ایران حساسترین شرایط سیاسی خود را دارد. بحث هسته ای دلواپسی و دلواپس بودن را رهبر عنوان نمود ، دلسوزانه ، تیزهوش و تیزبین. مجلس و موارد ملی را رصد می کند ما با حضور ایشان ، جامعه ای بدون بن بست داریم .دوستان ما دلواپس نیستیم اما دلواپس یک نکته ایم ، در موضوع هسته ای جامعه دو قطبی شود و اگر شود آیندگان از ما نمی گذرند. دلواپس دلواپسان هستیم نکند جامعه را به دو قطبی بودن بکشاند یک جامعه اسلامی باید دینی باشد ، باید دین تبلور کند.

این نظام ، این قانون اساسی و این رهبر این ظرفیت را دارد که فضای آزادی عقیده باشد. ما اعتقاد به حذف کسی نداریم ، باید در این شرایط یک اتفاق بیفتد و می گویم اصلاح طلبی یک تفکر مقدس است .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi