جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش روحانیت در وحدت و هم افزایی جامعه بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی امروز (پنجشنبه، ۱۰اردیبهشت‌ماه) با ائمه جمعه بخش‌های استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیس مجلس در این دیدار گفت: کار ائمه جمعه بسیار مهم و تاثیرگذار است، به دلیل آنکه آنها مردم را راهنمایی و هدایت می‌کنند. وی با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13666
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی امروز (پنجشنبه، ۱۰اردیبهشت‌ماه) با ائمه جمعه بخش‌های استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.


رئیس مجلس در این دیدار گفت: کار ائمه جمعه بسیار مهم و تاثیرگذار است، به دلیل آنکه آنها مردم را راهنمایی و هدایت می‌کنند.


وی با اشاره به نقش متمایز ایران در زمینه سیاسی در جهان گفت: امروز باید تمامی مردم با وحدت و وفاق تلاش کنند کشور توسعه یابد.


دکتر لاریجانی افزود: ممکن است اختلاف‌ سلیقه‌هایی وجود داشته باشد اما این موضوع در یک کشور دارای دموکراسی طبیعی است؛ هرچند باید با وفاق تلاش کرد تا اختلافات برجسته نشود و در این راه روحانیت می‌تواند باعث وحدت و هم افزایی جامعه شود.


وی بیان کرد: زیر بنای تحولات و پیشرفت، توجه به فرهنگ است؛ در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز باید با فرهنگ سازی و وحدت تلاش‌های لازم صورت گیرد.


رئیس نهاد قانونگذاری افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید صرفه‌جویی‌ها در بخش‌هایی مانند انرژی و آب صورت گیرد.


رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید با وحدت و برنامه‌ریزی و همچنین صرفه‌جویی تلاش کرد به اهداف اقتصاد مقاومتی دست یافت./


پایان پیام      

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi