جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور معاون رییس جمهوری: عملیات اجرایی پل چهارم رودخانه بشار یاسوج آغاز شد

  دکترمحمد باقر نوبخت در آیین آغاز عملیات اجرایی پل چهارم رودخانه بشار یاسوج میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد. وی اظهارداشت: حمایت دولت از طرح هایی که به توسعه و اشتغال کمک می کنند در اولویت برنامه ها قرار دارد. نوبخت رودخانه بشار یاسوج را یکی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13499
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

 

دکترمحمد باقر نوبخت در آیین آغاز عملیات اجرایی پل چهارم رودخانه بشار یاسوج میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی اظهارداشت: حمایت دولت از طرح هایی که به توسعه و اشتغال کمک می کنند در اولویت برنامه ها قرار دارد.

نوبخت رودخانه بشار یاسوج را یکی از رودخانه های زیبای کشور دانست وافزود: این رودخانه ظرفیت ساحل سازی در حاشیه مانند رودخانه زاینده رود اصفهان را دارد.

به گفته وی، رودخانه ۱۹ کیلومتری بشار یاسوج با توجه به اینکه از حاشیه شهر یاسوج عبور می کند، ظرفیت مناسبی برای جذب گردشگران و توسعه این شهر را دارد.

پل بشار در سه دهانه ۳۰، ۳۷ و ۳۳ متری به طول ۱۵۰ متر چهارمین پلی است که بر روی رودخانه بشار یاسوج احداث می شود.

با احداث این پل تا حدود زیادی حجم ترافیک در این شهر گردشگر پذیر کاهش خواهد یافت.

۱۵۰میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ۲۷۰تخت خوابی یاسوج تامین می شود

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: در سال جاری ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده به بیمارستان ۲۷۰ تخت خوابی یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد تامین خواهد شد.

دکترمحمد باقر نوبخت در بازدید از بیمارستان ۲۷۰ تخت خوابی یاسوج افزود: با تامین اعتبارات لازم این بیمارستان تا سال ۹۵ به بهره برداری می رسد.

وی پیشرفت فیزیکی این طرح را ۷۰ درصد دانست و اظهارکرد: با برنامه ریزی های انجام شده اعتبار مورد نیاز این طرح در سال ۹۵ که بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال است نیز تامین خواهد شد.

نوبخت روند اجرایی این پروژه را خوب دانست و تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح بزرگ ارایه خدمات درمانی در راستای طرح تحول نظام سلامت افزایش خواهد یافت.

عملیات اجرایی بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج از سال ۸۶ آغاز شد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از تالار فرهنگی در دست ساخت در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد دیدن کرد.

دکتر محمد باقر نوبخت در این بازدید با اشاره به اینکه دولت اهتمام ویژه ای به مسایل فرهنگی دارد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده این طرح از سوی دولت تامین اعتبار خواهد شد.

نوبخت، پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۷۰ درصد عنوان کرد و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای امسال به این تالار که یکی از بزرگترین تالارهای فرهنگی جنوب کشور است، اختصاص داد.

 وی، اعتبار مورد نیاز این طرح را ۵۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: با تامین اعتبار لازم در دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

عملیات اجرایی پروژه تالار مرکزی یاسوج در سال ۱۳۸۵ با زیربنای ۲۳ هزار مترمربع و محوطه ۱۷ هزار متر مربعی آغاز شد.

این پروژه در سه فاز، اجرایی شده که فاز اول آن با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد، فازدوم ۹۵ درصد و فاز سوم از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است و در مجموع پیشرفتی ۷۰ درصدی دارد.

تالار فرهنگی یاسوج برای فعالیت های هنری در سه بخش تئاتر، موسیقی و سینما ساخته شده است.

معاون رییس جمهور: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه دولت است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی دکتر محمدباقر نوبخت در آیین ادای احترام به شهدای گمنام کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت نقش فرهنگ ایثار و شهادت در مکتب عاشورایی امام حسین (ع) و پیروزی های کشور افزود: اقتدار ایران اسلامی ثمره جانفشانی ایثارگران است.

وی اظهار داشت: موفقیت های خیره کننده ایران اسلامی در جنگ تحمیلی مدیون حماسه سازی و رشادت دلیرمردانی است که با پیروی از سرور و سالار شهیدان برای دفاع از مکتب انسان ساز اسلام و مرزهای کشور به پا خواستند.

معاون رییس جمهور، خانواده شهدا و ایثارگران را یادگاران روزهای حماسه و خون دانست و گفت: تکریم خانواده شهدا وظیفه همه مردم و مسئولان است.

نوبخت بیان کرد: رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت برنامه های دولت تدبیر و امید قرار دارد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در یادواره های شهدا و آیین های خاکسپاری شهدا تصریح کرد: مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی همواره قدردان شهدا هستند.

کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و ۸۰۰ شهید تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

۳۰ شهید گمنام در مناطق مختلف این استان میعادگاه عاشقان است.

خروج از رکود غیر تورمی راهبرد اصلی دولت در افزایش شاخص های رفاهی است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در دیدار با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خروج از رکود غیر تورمی مهمترین اولویت دولت یازدهم در افزایش شاخص های رفاهی زندگی مردم است.

دکترمحمد باقر نوبخت اظهار داشت: مدیریت اصولی و کمک گرفتن از ایده های کارشناسی و تخصصی در دولت یازدهم شاخص های رفاهی زندگی را تا حدود زیادی ارتقا داد.

وی با بیان اینکه، کاهش درآمد ایران از ۱۲۰میلیارد دلار به ۲۴ میلیارد دلار با کاهش قیمت نفت و تحریم ها صورت گرفت، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با وجود شرایط دشوار به دور از بازی های سیاسی عزم خود را برای کاهش مشکلات معیشتی مردم با رویکرد توسعه متوازن جزم کرده است.

وی از تزریق پنج میلیارد دلار ورودی صندوق توسعه ملی در سال ۹۴ خبر داد و گفت: این صندوق متعهد است که ۲۰ درصد این میزان معادل یک میلیارد دلار آن را در قالب تسهیلات به دو بخش صنعت و کشاورزی تخصیص دهد.

دکترنوبخت، ۲۰ درصد پنج میلیارد دلار را رقمی معادل دو هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه ریالی دانست و افزود: ۱۰ درصد این میزان سهم صنعت و معدن و ۱۰درصد نیز در بخش کشاورزی است.

وی تصریح کرد: نرخ سود تسهیلات صندوق توسعه ملی که پارسال با حدود ۲۱ درصد در بخش صنعت به تولید کنندگان و فعالان اقتصادی این بخش اعطا می شود و امسال با نرخ ۱۲ درصد برای ۱۰ استان کشور از جمله کهگیلویه وبویراحمد و ۱۶ درصد نیز برای سایر استان ها خواهد بود.

نوبخت یادآور شد: نرخ سود تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز در بخش کشاورزی در سال ۹۴ برای ۱۰ استان کشور نیز ۱۰ درصد و سایر استان ها نیز تا ۱۴ درصد خواهد بود.

زیرساخت‌های گردشگری شهر توریستی سی‌سخت بازسازی می‌شود
دنبال کنید

نوبخت با تقدیر از تیم مذاکره هسته ای ایران افزود: شکل گیری توافق هسته مسیر توسعه و آبادانی مناطق محروم را سرعت خواهد بخشید.

وی بیان کرد: توسعه پایدار و همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد نیازمند نگرش جامع است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلوویه و بویراحمد از تلاش های دولت برای جبران عقب ماندگی های تاریخی این استان تقدیر کرد.

حجت الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی افزود: تیم اقتصادی دولت با مدیریتی خوب بخش قابل توجهی از مشکلات مردم را کاهش داده است اما عمق محرومیت های این استان زیاد است.

وی با اشاره به نیمه تمام ماندن طرح های بزرگ عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد مانند جاده پاتاوه – دهدشت افزود: توسعه و آبادانی این خطه نیازمند تلاش بیشتری است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به کمبود شدید امکانات و زیرساخت ها در شهرهای کوچک و تازه تاسیس کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و از مسئولان خواست تا به این مناطق توجه بیشتری شود.

وی بیان کرد: بسیاری از نخبگان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبودن زمینه خدمت در استان های مجاور فعالیت می کنند که بازگرداندن آنها زمینه خدمت رسانی به مردم را هموارترمی کند.

دکتر نوبخت: توجه به مناطق مختلف کشور بر اساس ظرفیت ها از اولویت های دولت است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: توجه به مناطق مختلف کشور بر اساس ظرفیت ها از اولویت های دولت تدبیر و امید است.

دکترمحمدباقر نوبخت در گفت و گوی زنده تلوزیونی با شبکه استانی دنا در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توانمندهای بالای این استان در منابع عظیم نفت، آب،جنگل ها و صنعت گردشگری، افزود: دولت یازدهم توجه خاصی به توسعه زیرساخت های این خطه مستعد در برنامه ششم توسعه دارد.

وی با یادآوری میزان اعتبارات پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۱ که ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: تصویب ۶۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام این استان در سال ۹۴ راه توسعه این منطقه را هموار خواهد کرد.

وی، افزایش میزان جذب اعتبارات از ۳۰ به ۷۰ درصد در سال ۹۳ را از دیگر موفقیت های دولت در کهگیلویه و بویراحمد خواند.

نوبخت بیان کرد:جذب اعتبارات طرح های نیمه تمام افزون بر آبادانی استان ، ایجاد اشتغال برای جوانان را نیز به همراه دارد.

وی از جذب ۳۸هزار و ۶۷۵ نفر در دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.

نوبخت با بیان اینکه، استخدام در دستگاه های دولتی محدود است ابراز داشت: دولت به ازای خروج هر سه نفر پرسنل خود یک نیروی جدید استخدام می کند.

دکترنوبخت: امسال ۱۵۹هزارمیلیاردتومان در امور زیربنایی کشور سرمایه گذاری می شود

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از سرمایه گذاری بیش از ۱۵۹ هزار میلیارد تومانی در امور زیربنایی در بودجه سال ۹۴ خبر داد.

دکتر محمدباقر نوبخت در نشست شورای برنامه ریزی و اشتغال کهگیلویه وبویراحمد افزود: ۵۰هزار میلیارد تومان از این میزان از محل ۲۲۰هزار میلیارد تومان منابع درآمدی و سرمایه ای در بودجه سال ۹۴ خواهد بود.

وی، منابع درآمدی در بودجه امسال را شامل واگذاری و دارایی های سرمایه ای ، فروش اوراق مشارکت و اسناد خزانه ای اعلام کرد.

نوبخت اظهار کرد: شش هزار میلیارد تومان از حدود دو میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی با تایید مقام معظم رهبری برای مهار آبهای مرزی کشور تخصیص خواهد یافت.

نوبخت یادآور شد: ۱۰۳ هزار میلیارد تومان از این میزان نیز قرار است که مستقیم از سوی شرکت های دولتی در امور زیربنایی کشور هزینه و سرمایه گذاری شود.

وی از تزریق پنج میلیارد دلار ورودی صندوق توسعه ملی در سال ۹۴ خبر داد و گفت: صندوق موظف است که ۲۰ درصد این میزان معادل یک میلیارد دلار آن را در قالب تسهیلات به دو بخش صنعت و کشاورزی تخصیص دهد.

نوبخت، ۲۰ درصد پنج میلیارد دلار را رقمی معادل دو هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه ریالی دانست و افزود: ۱۰ درصد این میزان سهم صنعت و معدن و ۱۰درصد نیز در بخش کشاورزی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصریح کرد: نرخ سود تسهیلات صندوق توسعه ملی که در سال گذشته با حدود ۲۱ درصد در بخش صنعت به تولید کنندگان و فعالان اقتصادی این بخش اعطا می شد امسال با نرخ ۱۲ درصد برای ۱۰ استان کشور از جمله کهگیلویه وبویراحمد و ۱۶ درصد نیز برای سایر استان ها خواهد بود.

نوبخت یادآور شد: نرخ سود تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز در بخش کشاورزی در سال ۹۴ برای ۱۰ استان کشور نیز ۱۰ درصد و سایر استان ها نیز تا ۱۴ درصد خواهد بود.

وی همچنین از تخصیص ۳۵میلیارد دلار در بودجه امسال از محل منابع ارزی کشور در پروژه های مختلف عمرانی کشور خبر داد و افزود: هر استانی باید بتواند با ارایه برنامه های عملیاتی و اقتصادی سهم خود از این اعتبارات ریالی و ارزی در بودجه را دریافت کند.

نوبخت از تخصیص ۳۰۰ هزار میلیارد تومان منابع بانکی به طرح های تولیدی کشور خبر داد و گفت: ۶۵درصد از این میزان معادل ۲۰۰ هزار میلیارد تومان آن تنها در بخش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی خواهد بود.

وی با تقدیر از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور به ویژه درمذاکرات لوزان سوییس و سفر رییس جمهور به کشور جاکارتا اشاره کرد و افزود: همه این تلاش ها در جهت رفع تحریم های ظالمانه علیه کشور و رفاه این ملت است.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب علیه کشور و تلاش دولت تدبیر وامید برای ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی، رفاه عمومی و خروج از رکود در این شرایط حساس ، تصریح کرد: سال گذشته از مجموع ظرفیت حدود چهار میلیون بشکه نفت در کشور حدود یک میلیون بشکه صادر می شد.

وی ابراز داشت: این در حالی است که پول همین میزان را هم نمی دهند و در سال گذشته با توجه به همه این شرایط و کاهش قیمت نفت از ۱۰۸ به زیر ۵۰ دلار توانستیم از رکود خارج شویم.

وی با بیان اینکه، جهت گیری مثبتی درتمامی حوزه ها اکنون دردولت یازدهم به وجود آمده از در حال تهیه بودن برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور خبر داد.

نوبخت یادآور شد: تمامی استان ها نیز باید در اسرع وقت برنامه جامع توسعه ای خود را در این راستا آماده و به سازمان برنامه ریزی کشور ارایه دهند.

گرد و غبار آسمان ایلام را فراگرفت
دنبال کنید

نوبخت از تدوین ساختار سازمانی مدیریت برنامه ریزی کشور در استان های مختلف خبر داد و گفت: سازمان های مدیریت در استان ها موظف هستند نهایت همکاری و هماهنگی را با استاندار به عنوان مقام عالی دولت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه، نظام پرداخت حقوق و دست مزد کارکنان دولت در حال بازنگری است، افزود: دولت مصمم به اجرای رتبه بندی فرهنگیان و رفع مشکلات معیشتی و رفاهی این قشر است.

وی گفت: دولت سال گذشته از مجموع ۲۱۱ هزار میلیارد تومان سهم اعتبارات و منابع درآمدی خود حدود ۳۲هزار میلیارد تومان به پیمانکاران و یکهزار و ۸۵۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی مختلف در کشور تخصیص داد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: توزیع متمرکز ۸۶درصدی اعتبارات عمرانی کشور وپایین بودن سهم استان ها از این بودجه با روح توسعه متوازن همخوانی ندارد.

دکترسید موسی خادمی در شورای برنامه ریزی این استان با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: هر ساله ۱۴درصد بودجه عمرانی کشور بین استان ها توزیع می شود که این بودجه جوابگوی نیاز استان ها نیست.

وی به مشکلات توسعه نیافتگی برخی استان ها نظیر کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و افزود: جبران محرومیت های مناطق کمترتوسعه یافته بازنگری توزیع بودجه عمرانی و افزایش اعتبارات عمرانی سهم استان ها را از سوی دولت تدبیروامید ضروری کرده است.

وی با بیان اینکه، نرخ بیکاری استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۶٫۵درصد است درحالی که متوسط نرخ بیکاری درکشور ۱۰٫۴درصد است ،تصریح کرد: این استان با وجود برخورداری از ظرفیت های اقتصادی همچنان در تنگناهای اقتصادی ،فقردرآمدی و بیکاری بالا قرار دارد.

وی، تولید ۲۵درصدی منابع نفت وگاز کشور در این استان را یادآور شد و افزود: ایجاد منطقه ویژه انرژی، توسعه صنایع وابسته به نفت وگاز و ساخت پتروشیمی های گچساران و دهدشت را از اولویت های اقتصادی این استان برشمرد .

استاندارکهگیلویه وبویراحمد اظهارداشت: از منابع غنی نفت وگاز استان در جهت کمک به توسعه اقتصادی منطقه بهره گیری نشده وجبران این وضعیت نیازمند برنامه ریزی بهتر است.

وی به پایین بودن سهم منابع بانکی کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و افزود: سهم این استان از منابع بانکی کشور ۲۹صدم درصد است در حالی که میزان مشارکت اقتصادی مردم استان بالاتر از نرخ کشوری بیش از ۳۰درصد است.

دکترخادمی از تحصیل ۵۳هزار دانشجو در۲۴مرکز آموزشی این استان خبرداد و افزود: ۹درصد جمعت استان دانشجو است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به محرومیت دایی از استان اشاره کرد و گفت: پارسال با ۷۰درصد اعتبار عمرانی استان بیش از ۲۸۰میلیارد تومان تخصیص یافت که رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل از آن داشت.

سال ۹۳ بیش از ۵۰۰ طرح عمرانی در کهگیلویه وبویراحمد بهره برداری شد.

خادمی وجود ۸٫۴ میلیارد مترمکعب آبهای سطحی کهگیلویه وبویراحمد را یادآورشد وافزود:مزارع کشاورزی این استان با فقرکشت آبی مواجه است و این امر زمینه مهاجرت روستاییان به شهرها را فراهم کرده است.

وی با اشاره به نیاز استان به دو میلیارد مترمکعب آب برای مصارف کشاورزی، آشامیدنی وصنعت، گفت: بهره برداری از طرح های در دست اجرا از جمله سد تنگ سرخ ، سد شیو ، طرح های پمپاژ آب کشاورزی دهدشت غربی ، امامزاده جعفرگچساران ونیز تخصیص آب از سدکوثر و چم شیر به استان نیازمند نگاه ویژه دولت تدبیر و امید است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، وضعیت راه های استان را نامطلوب دانست و تصریح کرد: از شش هزار کیلومتر راه استان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی است و بیشتر راه های روستایی خاکی و نامناسب است.

وی شاخص بزرگراه در این استان را ۴٫۲ درصد اعلام کرد و گفت: این شاخص درکشور ۱۵٫۹درصد است.

استاندارکهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: این استان تنها ۶۵کیلومتر بزرگراه دارد درحالی که در ورودی ۱۷شهر استان به ساخت ۷۶۰ کیلومتر بزرگراه طبق قانون نیاز است.

خادمی با بیان اینکه این استان در ردیف استانهای سردسیری قرار نگرفته درحالی که بخشی از سال به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف اجرای طرحهای عمرانی دچار وقفه می شود، گفت: تخصیص بودجه ۹۴ استان در شش ماه اول سال جزو اولویت های عمرانی استان است.

خادمی، افزایش بودجه ماده ۱۰ و ۱۲ این استان را خواستار شد و گفت: بافت عشایری و روستایی، بروز خشکسالی، وقوع ۱۰۰فقره آتش سوزی درسال گذشته، بافت ۸۰درصدی کوهستانی و بالابودن وقوع حوادث غیرمترقبه ضرورت افزایش اعتبارات این فصل و اختصاص یک بالگرد به این استان را دوچندان کرده است.

وی به شروع عملیات اجرایی راه آهن یاسوج به اقلید فارس در سفرهفته آینده معاون اول رییس جمهوری اشاره کرد و بر اختصاص اعتبار ویژه به این طرح حیاتی بخش راه کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد.

خادمی به کندی ساخت جاده ملی پاتاوه به دهشت پس از ۲۰ سال از اجرای این طرح اشاره کرد وگفت: ساخت این راه به ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد درحالی که تاامسال با عنایت دولت ۵۰۰میلیارد ریال بودجه به آن اختصاص یافته است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به این استان گفت: این استان با وجود پتانسیل های اقتصادی همچنان به برغم خدمات گسترده نظام نیازمند بودجه از محل اعتبارات توسعه متوزان کشور است.

بازدید از چند طرح عمرانی در یاسوج و منطقه حفاظت شده دنا از جمله برنامه های دومین روزکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به استان کهگیلویه وبویراحمد بود.

معاون رییس جمهور: طرح استانی شدن انتخابات مجلس نیازمند تغییر است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: طرح استانی شدن انتخابات مجلس که کلیات آن به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید، نیازمند تغییر است.

دکترمحمدباقر نوبخت در گچساران افزود: دولت با کلیات این طرح موافق است اما تبصره و ماده های آن باید بازنگری شود.

وی بدون اشاره به استانی خاص تصریح کرد: هرچند بعضی از استان های کشور شرایط اجرای طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارند.

نوبخت ابرازامیدواری کرد: با اصلاحاتی که در این طرح ایجاد می شود بتوان این اشکالات را رفع کرد.

دکتر نوبخت دو روز در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشت و از مناطق و پروژه های مختلف این استان بازدید کرد.

ج/۲۳۸

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi