پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایانه نفتی شمال آماده سوآپ است

رئیس پایانه نفتی شمال با بیان این که تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی نفت خام و فرآورده های نفتی در این پایانه آخرین مراحل خود را طی می‌کند، افزود: آماده سازی تمامی زیرساخت‌های لازم برای احیای عملیات سوآپ انجام شده است. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شرکت ملی نفت ایران حمیدرضا شاهدوست با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13237
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

رئیس پایانه نفتی شمال با بیان این که تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی نفت خام و فرآورده های نفتی در این پایانه آخرین مراحل خود را طی می‌کند، افزود: آماده سازی تمامی زیرساخت‌های لازم برای احیای عملیات سوآپ انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شرکت ملی نفت ایران حمیدرضا شاهدوست با اعلام پایان تعمیرات اساسی مخزن شماره ۱۰۲ پایانه نفتی شمال، افزود: تمامی این تلاش ها در راستای تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برای کسب آمادگی لازم در چارچوب سیاست‌ها و ماموریت های مهم وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران انجام شده است.

وی تصریح کرد: نقش حاکمیتی شرکت پایانه های نفتی ایران ایجاب می‌کند که در همسویی با تلاش‌های دیپلماتیک کشور برای رفع تحریم های یکجانبه، اولویت های مهم صنعت نفت بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شاهدوست با اشاره به اهمیت موضوع سوآپ و جایگاه پایانه نفتی شمال در انجام این پروژه ملی و حیاتی کشور، ادامه داد: با تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از دو سال پیش تا کنون، نوسازی و بهسازی زیرساخت های این پایانه نفتی مهم کشور در دستور کار و انجام قرار گرفته است.

رئیس پایانه نفتی شمال همچنین با اشاره به تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی گفت: با اتمام عملیات تعمیرات اساسی مخزن ۱۰۲، محوطه سازی فضای اطراف مخزن نیز انجام شد و این سبب افزایش ایمنی و بهداشت محیط اطراف مخزن می شود.

شاهدوست گفت: عملیات بلاست و رنگ آمیزی مخزن ۱۰۲ و عملیات سلج روبی آن با استفاده از کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران انجام شد.

سازمان هواپیمایی کشوری: خطای پررنگ انسانی باعث سانحه هواپیمای اوکراینی شد
دنبال کنید

وی افزود: پس از پایان عملیات بلاست و رنگ آمیزی و پس از آزمایش و بازدید فیزیکی و نظارت بازرسی فنی، اتصالات آب مجددا در مسیر آب آتش نشانی نصب شد.

رئیس پایانه نفتی شمال تصریح کرد: برای خرید سیلینگ مورد نیاز مخزن ۱۰۲ پایانه شمال با مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران هماهنگی های لازم انجام و جنس و ابعاد سیلینگ مخزن ۱۰۲ مشخص شده و شرایط تست اقلام آن تایید شده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi