جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معاون سیاسی: دربرگزاری کنگره بین المللی خون و تازه های پیوند سلول های بنیادی همه دستگاه ها همکاری کنند

دکتر فتاح محمدی در نشست هماهنگی اولین کنگره بین المللی خون و کاربردهای بالینی، افزود: تمام شرایط  و مقدمات لازم از سوی متولیان امر پیگیری و فراهم شده است و این رویداد علمی از۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت ۹۴ به مدت چهار روز در این استان برگزار می گردد.  وی اظهار داشت: دراین کنگره مجموعه  یافته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13209
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

دکتر فتاح محمدی در نشست هماهنگی اولین کنگره بین المللی خون و کاربردهای بالینی، افزود: تمام شرایط  و مقدمات لازم از سوی متولیان امر پیگیری و فراهم شده است و این رویداد علمی از۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت ۹۴ به مدت چهار روز در این استان برگزار می گردد. 

وی اظهار داشت: دراین کنگره مجموعه  یافته ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی در سطح بین المللی که به نوعی پاسخگویی به نیاز جامعه بشری در عرصه سلامت، بیماری ها وکاربردهای خون است، ارائه می شود.

محمدی با تاکید بر اینکه، باید از این فرصت ارزشمند نهایت بهره برداری را داشت، گفت:  در این کنگره علاوه بر دستاوردهای پژوهشی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای کشور، می تواند درمعرفی داشته ها و ظرفیت های این استان در زمینه های مختلف بخصوص گردشگری در سطح ملی و بین المللی موثر باشد.

وی، محورهای اصلی کنگره را بیماری های خونی و روش های درمانی، مراقبت و پیشگیری آن، کم خونی ها، طب انتقال خون، کاربردهای بالینی و تازه های پیوند سلول های بنیادی خون ساز، سرطان های خون واکتشافات دارویی در بیماری های خونی عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: با توجه به ضریب اهمیت این کنگره و اینکه محققین و افراد زیادی از دانشمندان و بزرگان علمی و پژوهشی از کشورهای مختلف و ایران اسلامی در آن شرکت می کنند، همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی، بخصوص دانشگاه ها در مراحل مختلف با دانشگاه علوم پزشکی متولی این کار، همکاری کامل داشته باشند.

می‌خواهند از سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها مجسمه‌های محترمی بسازند که حرف نمی‌زنند
دنبال کنید

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi